Aviseringar
Rensa alla

Såg jag ett spöke?


Smilen
Ämnesstartare

Det var i natt en konstig skugga i samma rum jag har datorn och jag såg en skuggarm på data bordet, jag fick fan panik och kände hur det rös i hela min kropp. Pågrund av detta så har jag inte kunnat sova bra alls i natt.

Vad var detta för något?


   
Citera
Ämnesetiketter

Det finns nog hundratals bättre förklaringar.


   
SvaraCitera
e00
 e00

Det kan va ett spöke men det kan va inbillning men man brukar säga att när någon dör stannar själen kvar i 40 dagar sen går den vidare om den inte fattat att den är död eller har något oklart kvar här så du får tänka igenom lite har någon du känner nyligen dött eller så kanske någon dött men du inte fått reda på det än? iaf när det väl börjat o det är ett spöke kommer det komma tillbx mer och på olika sett tex i drömmar, konstiga ljud som inte går att förklara dörrar fönster som öppnas eller bara låser sig själva och har du ett spöke efter dig vetu att det kan komma fler det låter galet det hör jag själv men 3 vänner till mig dog i mars 2015 och sen dess har jag vart med om sjukt läskiga saker 


   
SvaraCitera

Var beredd att det kommer komma 100 personer med 100 förklaringar som ska mot bevisa att det inte finns andar men bara en av 100 kan kanske vara det rätta svaret.

Jag känner en orolighet, hos dig och huset du bor i. Ha  vill säga dig något, bevaka var lyhörd men blir du rädd säg till han att backa. Men han vill dig inget illa. Var inte rädd. Han är snäll.


   
SvaraCitera

OM du nu har ett spöke i ditt hus/lägenhet, varför måste du vara rädd för det? Sällskap juMycket glad


   
SvaraCitera
Draug

Omöjligt att säga på rak arm, men upprepar sig fenomenen lr om något annat liknande händer igen är det ju inte helt uteslutet. Lita på dina sinnen och känn efter men uteslut inte helt naturliga förklaringar.


   
SvaraCitera

nä, inbillning eller fenomet "flimmern-geist", dvs att hjärnan är uttråkad och tolkar mörker konstigt


   
SvaraCitera

ja det kan du har alltid sett andar som jag kallar dom


   
SvaraCitera