Aviseringar
Rensa alla

sagt upp kontakten med bästa kompis


Ämnesstartare

Hej 🙂

det är en lång historia men ni som vill hjälpa kan väl läsa..

för ca 1 år sen sa min bästa kompis upp kontakten med mig pga en tjej. sen dess har jag inte "fått" vara med mina närmaste vänner på fester och sånt en längre tid. mina andra kompisar började klaga på honom och efter ca 6 månader fick jag vara med och festa då och då. det är inte samma känsla passion och lika roligt som förr i tiden. nu har jag inte umgåtts med dom på ett tag för det känns som jag "inte passar in längre" det känns skit jobbigt. dagarna gå så snabbt men helgerna går otroligt segt 🙁 sitter nu IGEN helt själv och väntar på att jobba nästa vecka...
innan detta brukade jag mestadels vara festens mittpunkt men allt är bara skit nu..
förövrigt ser jag bra ut och har en del kk:s 🙂[bigcheers] men det är kompisar som är det viktigaste i livet för att få positiva enegin och det har jag inte nu 🙁

känner du likadant eller varit i liknande position skriv gärna och berätta...[love]


   
Citera

nyfiken1988:

för ca 1 år sen sa min bästa kompis upp kontakten med mig pga en tjej.

Vilken "bra" "bästa" "kompis".


   
SvaraCitera

Schism:

Vilken "bra" "bästa" "kompis".

Nexta dina kompisar om du inte "samma känsla passion och lika roligt som förr i tiden"


   
SvaraCitera

Att sänka garden har aldrig lett till något bra


   
SvaraCitera
Bakric

nyfiken1988:

förövrigt ser jag bra ut och har en del kk:s

Men var nöjd med det förihelvete! Man kan inte få allt, så var glad att du fick nåt [mad]


   
SvaraCitera

nyfiken1988:

sitter nu IGEN helt själv och väntar på att jobba nästa vecka...

det känner jag igen mig i. men det har alltid varit så.


   
SvaraCitera