Aviseringar
Rensa alla

Såhär ligger det till...


Ämnesstartare

elverpigen:

Minns du mitt postorderhoran-konto? Var typ 16 och ville slå mig in och vinna uppmärksamhet för att bli sedd. Finns olika sätt att få den uppmärksamheten, vissa sätt uppskattas mer än andra av utomstående, det är jättesvårt att trolla på ett älskvärt sätt. Provokation är enklast

Uh...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

Minns du mitt postorderhoran-konto? Var typ 16 och ville slå mig in och vinna uppmärksamhet för att bli sedd. Finns olika sätt att få den uppmärksamheten, vissa sätt uppskattas mer än andra av utomstående, det är jättesvårt att trolla på ett älskvärt sätt. Provokation är enklast

jag älskade det. har ju hängt på um sedan 2008 typ.


   
SvaraCitera

Först beter du dig som ett svin och nu ska vi förlåta dig och börja tycka om dig bara sådär....

U


   
SvaraCitera

passe:

Uh...

Vad vill du? 

amsi:

jag älskade det. har ju hängt på um sedan 2008 typ.

Aw. Mm vissa ogillade andra älskade men tror ingen hatade. Fick typ bara positiv respons när jag avslöjade mig. Vad jag minns, förtränger det dåliga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Q

Knegaren:
Och nu ska jag öppna mig för er:

Jag är ett troll. Jag trollar. Jag har i själva verket sunda värderingar och är en snäll kille. Ni känner inte mig och kan därför inte döma mig. Och nej jag känner inte er alltså kan jag inte döma er heller.

Men jag är en väldigt ensam person, hängt här sen 2007 men aldrig fått nån uppmärksamhet, ständig utfryst och inga kamrater whatsoever. Det är därför jag trollat, ja jag erkänner och står för att jag inte har dessa  värderingar och att jag inte är den coola killen jag framstår som.

Jag är en vanlig enkel människa, som vemsomhelst, man eller kvinna, hårig eller rakad. Hell, feminist eller fascist eller vadsom.

Men jag vill ha uppmärksamhet. Var så trött på att känna mig ensam och utfryst här. Jag vill bli kändis här. 

Men ska vi göra en deal? Jag slutar trolla och ni slutar ignorera allt seriöst jag skriver...okej?

elverpigen:

Minns du mitt postorderhoran-konto? Var typ 16 och ville slå mig in och vinna uppmärksamhet för att bli sedd. Finns olika sätt att få den uppmärksamheten, vissa sätt uppskattas mer än andra av utomstående, det är jättesvårt att trolla på ett älskvärt sätt. Provokation är enklast

Se där, vi är några som trollar/trollat för uppmärksamheten. Jag gör det också, i perioder.Inte för att man fått sig ett bra rykte här, för det har man väll kanske inte. Inte rent generellt. Men man är sedd iaf.  Söt


   
SvaraCitera
penja

elverpigen:

Minns du mitt postorderhoran-konto? Var typ 16 och ville slå mig in och vinna uppmärksamhet för att bli sedd. Finns olika sätt att få den uppmärksamheten, vissa sätt uppskattas mer än andra av utomstående, det är jättesvårt att trolla på ett älskvärt sätt. Provokation är enklast

Haha, det var ungefär när jag kom till Um. Tyckte du var jätteirriterande och bitchig. Nu tycker jag bara att du är lite irriterade och bitchig GalenNä, skojar, nu tycker jag du verkar schysst! 


   
SvaraCitera
penja

Obs, hatade dig ej 

Du var ganska kul


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:
Först beter du dig som ett svin och nu ska vi förlåta dig och börja tycka om dig bara sådär....

U

Tyck vad du vill. Nu har jag fått det sagt iallafall. Den rena sanningen.

elverpigen:

Minns du mitt postorderhoran-konto? Var typ 16 och ville slå mig in och vinna uppmärksamhet för att bli sedd. Finns olika sätt att få den uppmärksamheten, vissa sätt uppskattas mer än andra av utomstående, det är jättesvårt att trolla på ett älskvärt sätt. Provokation är enklast

Det namnet kommer jag ihåg! Kommer inte ihåg så mycket V det men kommer ihåg kontot!

Glitterbomb:
Tror att en del kan ha svårt att glömma och förlåta en del saker du har skrivit. Jag tycker inte det är okej att vara kvinnofientlig "på skoj". Det är inte roligt och folk blir sårade och tar illa vid sig. Att du mår dåligt är ingen ursäkt för att få andra att må dåligt.

Men jag ser fram emot att kanske kunna lära känna ditt riktiga jag och hoppas att du inte blir utfryst i fortsättningen.

Det är okej. Du har din åsikt och jag respekterar dig för den.
Jag förväntar mig inte att de som känner sig träffade ska förlåta mig. Jag gjorde vad jag var tvungen att göra, fullt medveten om konsekvenserna.


   
SvaraCitera

nja jag vet inte vad jag ska tro om detta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gillar dig "bror", speciellt om du är dig själv. Starkt av sig att göra den här tråden Glad


   
SvaraCitera

Knegaren:

Tyck vad du vill. Nu har jag fått det sagt iallafall. Den rena sanningen.
Det namnet kommer jag ihåg! Kommer inte ihåg så mycket V det men kommer ihåg kontot!
Det är okej. Du har din åsikt och jag respekterar dig för den.
Jag förväntar mig inte att de som känner sig träffade ska förlåta mig. Jag gjorde vad jag var tvungen att göra, fullt medveten om konsekvenserna.

Du var inte "tvungen" att göra någonting. Jag förstår om duvvill ha uppmärksamhet här om du känner dig ensam, men det är inget försvar för att bete sig som ett svin. Stå för det du gjort, offerkoftan klär dig inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det var samma sak när du trodde att du hade hiv, då gick du till attack mot folk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

Du var inte "tvungen" att göra någonting. Jag förstår om duvvill ha uppmärksamhet här om du känner dig ensam, men det är inget försvar för att bete sig som ett svin. Stå för det du gjort, offerkoftan klär dig inte.

Jag har ju sagt att ni får tycka vad ni vill, jag gjorde vad jag var tvungen att göra, så enkelt är det.

amsi:
det var samma sak när du trodde att du hade hiv, då gick du till attack mot folk.

Nej för då trodde jag verkligen det. För övrigt visade det sig att jag inte hade en enda könssjukdom. Så det kapitlet är avslutat för länge sen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:

Jag har ju sagt att ni får tycka vad ni vill, jag gjorde vad jag var tvungen att göra, så enkelt är det.
Nej för då trodde jag verkligen det. För övrigt visade det sig att jag inte hade en enda könssjukdom. Så det kapitlet är avslutat för länge sen.

vad är skillnaden? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:
nja jag vet inte vad jag ska tro om detta

Återigen, du får vad du vill, tyck vad du vill. Men som jag också skrev tidigare och det här gäller alla här: Du har inte träffat mig, alltså kan du inte döma mig.Och i rättvisans namn gäller detsamma för mig.

mrman:
Jag gillar dig "bror", speciellt om du är dig själv. Starkt av sig att göra den här tråden Glad

Jag gillar dig också mrmanGlad Tack!

penja:
Obs, hatade dig ej 

Du var ganska kul

Kul att vissa ser det så 🙂


   
SvaraCitera