Aviseringar
Rensa alla

Såhär några veckor efter lansering, vad tycker du om sidan?


Ämnesstartare

Fingerprints:

alltså vill verkligen vara positiv till det nya men jag får liksom inte samma flow.

Jag saknar kategorierna lite måste jag medge.  

+1


   
SvaraCitera

Jag gillar't. Känns som att fokus ligger på rätt funktioner nu, syftet med sidan känns tydligare. Och mobilversionen är toppen. Är såklart inte perfekt såhär i början, men tror det kan bli riktigt bra efter lite tid. 


   
SvaraCitera
Draug

Den gamla sidan var bättre än den nya (Du röstade på detta alternativ)

är säkert bra om man gillar mobilvarianten. Men använder aldrig den funktionen så i helhet just nu tycker jag faktiskt det blivit sämre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Saknar verkligen forumkategorierna då tag-systemet blev en besvikelse som väntat. Är du borta en eller ett par dagar så är chansen stor att du går miste om en intressant diskussion då man klumpat ihop skiten som tillåtit klotterfantasterna att få sina skittaggar högst upp. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nya sidan under all ktitik!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Röstade ingenting pga kan inte jämföra :s men gillar den nya iallafall


   
SvaraCitera

S3ON: Hoppas innerligt att sökfunktionerna som fanns förr kommer så småningom hit också.

men så klart pratar dan om gamla sidan som i den som försvann precis innan denna kom till. och det söksystemet var ju uppåtväggarna dåligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barnet:

Nya sidan under all ktitik!

VF DÅ MAN KAN JU TAGGA #JESUS Å GREJSOR!`! ss:S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

men så klart pratar dan om gamla sidan som i den som försvann precis innan denna kom till. och det söksystemet var ju uppåtväggarna dåligt.

Tycker det söksystemet var underbart! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kategorierna + söksystemet i gamla UM saknas mycket. Även färgerna. Seriöst, detta färgtema känns lite som ett mentalsjukhus.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vehnk:

Saknar verkligen forumkategorierna då tag-systemet blev en besvikelse som väntat. Är du borta en eller ett par dagar så är chansen stor att du går miste om en intressant diskussion då man klumpat ihop skiten som tillåtit klotterfantasterna att få sina skittaggar högst upp. 

Sant. 


   
SvaraCitera

S3ON: Tycker det söksystemet var underbart!

den som inte sorterade alls efter relevans? som inte gick att ändra till senast updaterad?
som inte gick att söka ÅÄÖ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är fortfarande osäker. Jag gillar vissa saker och jag tror att det kommer bli ganska stabilt när alla buggar är fixade, men samtidigt stör jag mig på vissa grejer. 

Att skriva smileys eller bildtaggar med tangentbordet funkar inte längre och det är väldigt irriterande. Framför allt eftersom många bilduppladdningssidor ger en färdig kod man kan klistra in. Nu tar det mycket längre tid. 

Gillar inte heller att det inte finns någon avancerad sökfunktion, att länkar inte har någon särskild färg och att forumlistan inte har något sidsystem utan att man får scrolla som en idiot om man vill få fram en äldre tråd. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

den som inte sorterade alls efter relevans? som inte gick att ändra till senast updaterad?
som inte gick att söka ÅÄÖ?

Jo, ett par brister fanns nog om jag tänker efter, men betydligt lättare vare iaf att hitta det man sökte jämfört med nu! Blink


   
SvaraCitera

S3ON: Jo, ett par brister fanns nog om jag tänker efter, men betydligt lättare vare iaf att hitta det man sökte jämfört med nu! Blink

då kan du ju inte ha sökt på saker som hade med forumet att göra


   
SvaraCitera