Aviseringar
Rensa alla

Såhär såg UM ut 2003


Ämnesstartare

Jag gick in på Wayback Machine och skrev in ungdomar.se, jag vet inte om ni har sett det här redan men såhär såg ungdomar.se ut 2003 när den förmodligen startades upp (eller så har Wayback Machine inga bilder ifrån tidigare).

Jag gillar designen!
Finns det någon medlem som är kvar ända sedan 2003 fö.? Vem?

um 2003.jpg


   
Citera
Ämnesstartare

SÅhär såg forumet ut.

um 2003 2.jpg


   
SvaraCitera

Det här är designen när jag reggade mig första gången. Inte så långt efter sammanslagningen.

gamla um.png


   
SvaraCitera

ZHUCHENG-SHANDONG:

Jag gillar designen!
Finns det någon medlem som är kvar ända sedan 2003 fö.? Vem?

Inte vad jag vet. Jag och några till är från 2005 dock.


   
SvaraCitera

tevepro:

Inte vad jag vet. Jag och några till är från 2005 dock.

Den som hängt på UM längst som jag vet är Gaah. Men han är ju inte aktiv i forumet längre.


   
SvaraCitera

haha fyfan vad rosa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, men det var en väldigt härlig design tycker jag. Har alltid varit lite smått förtjust i 90-tal och tidigt 2000-talsgrafik på både spel och webbsidor.


   
SvaraCitera

ZHUCHENG-SHANDONG:

Finns det någon medlem som är kvar ända sedan 2003 fö.? Vem?

Hej


   
SvaraCitera

tevepro:

Inte vad jag vet.

artie


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Luther Blissett:

Hej

Åh! Hur hittade du sidan först? Utbudet med sökmotorer var ju inte lika stort då som det är nu.
Vad hände med alla användare då? Har de automatiskt blivit borttagna? Varför är det så många som har registrerat en ny?


   
SvaraCitera

passaro:

artie

Hon reggade väl först 2005? Har för mig att hon reggade strax innan sammanslagningen.


   
SvaraCitera

Ganon:

Hon reggade väl först 2005? Har för mig att hon reggade strax innan sammanslagningen.

nääe, har för mig att hon fanns med redan 2003


   
SvaraCitera

ZHUCHENG-SHANDONG:

Åh! Hur hittade du sidan först?

Någon länkade något dumt i forumet till mig har jag för mig

ZHUCHENG-SHANDONG:

Vad hände med alla användare då? Har de automatiskt blivit borttagna?

Folk tröttnar och drar, och är du inte aktiv på ett år eller så försvinner kontot

ZHUCHENG-SHANDONG:

Varför är det så många som har registrerat en ny?

Man tenderar att tröttna och ta bort sin användare kontinuerligt, sen får man tråkigt och återvänder


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Luther Blissett:

Någon länkade något dumt i forumet till mig har jag för migFolk tröttnar och drar, och är du inte aktiv på ett år eller så försvinner kontotMan tenderar att tröttna och ta bort sin användare kontinuerligt, sen får man tråkigt och återvänder

Hmm.. lite dåligt må jag säga.
Om jag nu skulle ta en paus i flera månader vill jag ha kvar mitt konto när jag kommer tillbaka.


   
SvaraCitera

kommer ihåg


   
SvaraCitera