Aviseringar
Rensa alla

Saker att göra på fritiden med pojkvännen?


Ämnesstartare

Titeln säger allt, men lite information ska ni få!

Jag kommer inte ihåg vad min pv gillar att göra på fritiden, jag har redan frågat han 2 gånger och jag kommer INTE ihåg.. Jag vill inte tjata om det o fråga han varje dag typ osv så liksom skit i att fråga om vad vi har för intressen, jag gillar allt medans han... ja vet inte, jag antar att han gillar att spela tv-spel men mer vet jag inte...

Så kom igen nu!, Vad tror ni att det finns å göra? Vi bor i Stockholm båda två. Gratis eller ej, spelar ingen roll. Jag bjuder han på allt. Hjärta


   
Citera

Gå till ett spelhus med han och hitta på något annat så han inte förväntar sig det? Och innan kan du ju köpa något från spelhuset som du faktiskt har vunnit, om han uppskattar det så kan du köpa upp hela automaten till honom. Eller bryta sönder den som de gör i mina serier Rodnar Min dröm är att gå till ett sånt ställe med min pojkvän, har aldrig vart inne i det i Liseberg för har ingen att gå med  Gråter
Sen finns de ju gothcon, närcon och spelmässan som man kan överraska att bjuda varann på. Boda borg är hur grymt som helst och där lär man känna varann bättre också hur man tänker. Finns på bondgårdar och sen om du gillar att leka Tarzan så finns de ju svinläskiga utmaningar i skogar med klätterbanor. 


   
SvaraCitera

Gröna Lund är ju lite kul. Ibland. 


   
SvaraCitera

Bio. Gjorde alltid jag o mitt ex. Sen åt vi självklart på vår favoritresturang tillsammans! 

Självklart bjöd jag.


   
SvaraCitera

LimeTheFox:
Titeln säger allt, men lite information ska ni få!

Jag kommer inte ihåg vad min pv gillar att göra på fritiden, jag har redan frågat han 2 gånger och jag kommer INTE ihåg.. Jag vill inte tjata om det o fråga han varje dag typ osv så liksom skit i att fråga om vad vi har för intressen, jag gillar allt medans han... ja vet inte, jag antar att han gillar att spela tv-spel men mer vet jag inte...

Så kom igen nu!, Vad tror ni att det finns å göra? Vi bor i Stockholm båda två. Gratis eller ej, spelar ingen roll. Jag bjuder han på allt. Hjärta

Ha sex för bjäran Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Räänkkutus:

Ha sex för bjäran Cool

vi runkade av varandra redan, så det räcker i två veckor eller nåt.


   
SvaraCitera

LimeTheFox:

vi runkade av varandra redan, så det räcker i två veckor eller nåt.

två veckor?!
Herrejisses, det är ju sex varje fredag som är den heliga regeln juSkål


   
SvaraCitera

Räänkkutus:

två veckor?!
Herrejisses, det är ju sex varje fredag som är den heliga regeln juSkål

Och sen är det vilodag på söndag.


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:

Och sen är det vilodag på söndag.

Om man vill, det är ju bara å knulla varje dag om man känn för det


   
SvaraCitera