Aviseringar
Rensa alla

Saker att ta med när man flyttar


Ämnesstartare

Jag har gjort en lista på saker jag ska ha i min lägenhet, som jag flyttar till nästa år.

Köksgrejer (massa saker)
Bokhylla (har typ 100 böcker redan)
Säng
Skrivbord
Stol
Sängbord (behövs ej om ej möjligt)
Småprylar (massa saker)
Våg till badrum + badrumsgrejer
Städgrejer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idoufe:

Bokhylla (har typ 100 böcker redan)

tog med typ alla mina böcker förra året.
läste inte en enda av dem.
ta isf bara med dem du ska läsa [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

ta isf bara med dem du ska läsa

Nä, ska ta med alla pga det är fint + jag läser mycket.


   
SvaraCitera

Inte Gugge:

DILDOVÄSKA

[blush][blush]

OnT: Tror det mesta har nämnts här. Tänk bara på alla smågrejer man kan sno, typ lampor, verktyg, mat, batterier, en våg, porslin, bestick, köksredskap etc, lådor, handdukar för kropp & kök, rengöringsmedel och städgrejer, tavlor, skruvar, möbler, diskställ, skohylla, galgar

etc [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gief mer!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså.. jag tog ju med mig precis allting jag ägde hemifrån när jag flyttade. Ett par tavlor som enda undantag.
Varför skulle jag inte?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappa har sagt att jag får ta 1 av våra tvs + micron så det tar jag. Säng kan ju vara bra eller iaf en soffa eller dyl. man kan sova på.
Kommer bli pank när jag flyttar.

Hehe trodde först det stod "saker att ta med när man flyter" o tänkte skriva att det ej var smart pga kan sjunka om man har med mkt[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Varför skulle jag inte?

Man brukar ha med en del onödigt som man aldrig använder?

Futuresailor:

Hehe trodde först det stod "saker att ta med när man flyter" o tänkte skriva att det ej var smart pga kan sjunka om man har med mkt[blush]

[bigsmile] smartass!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Typ allt man äger, som man vill ha. Plus en massa jävla nödvändigheter som man snor med sig som till exempel köksgrejer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

köksgrejer

älskar knivsetet jag fick av polarna från kyrkan [cool]
använt en av knivarna bland dem en gång under förra året [blush] så nu finns dem hos mamma tills jag flyttar hemifrån for good [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

Man brukar ha med en del onödigt som man aldrig använder?

Vet jag inte...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

älskar knivsetet jag fick av polarna från kyrkan [cool]
använt en av knivarna bland dem en gång under förra året [blush] så nu finns dem hos mamma tills jag flyttar hemifrån for good [cute]

Knivar är fan dyra att köpa. Ska sno några när mina folks flyttar härifrån snart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Alltså.. jag tog ju med mig precis allting jag ägde hemifrån när jag flyttade. Ett par tavlor som enda undantag.
Varför skulle jag inte?


   
SvaraCitera

När jag flyttar tänker jag ta med mig så mycket som möjligt. Ja, kanske inte precis allt jag nånsin ägt men allt jag har användning för och allt som gör mig nostalgisk. Som gamla dagböcker t.ex.


   
SvaraCitera