Aviseringar
Rensa alla

Saker det borde vara dödsstraff på!


Ämnesstartare

Att rösta på moderaterna OCH heja på AIK samtidigt.

Säga att hasch är skitfarligt när man själv super varje dag.

Dricka någons häxblandning för att sedan mumla fram "gott"

Skriva inlägg på facebook i stil med "nu orkar jag inte mer, jag har gett dig för många chanser blabla" utan att nämna några namn, och när folk undrar vad som har hänt så "orkar inte prata om det"

Kalla någon något i stil med horunge/bögjävel osv och seriöst förvänta sig att personen ska bli arg, enda anledningen att bli arg för det är för att personen i fråga är så jävla dum i huvudet att den tror att man ska bli arg pga något så jävla korkat.

Tro att utan fackföreningar så skulle arbetsgivaren och arbetstagaren ha exakt lika mycket att säga till om på arbetsplatsen

fortsätt gärna med era egna saker som bör straffas med döden.


   
Citera
Ämnesstartare

dekadent:

Tro att utan fackföreningar så skulle arbetsgivaren och arbetstagaren ha exakt lika mycket att säga till om på arbetsplatsen

Word. [love] Folk som tror det borde åtminstone omyndigförklaras då de är fara för både sig själv och människor omkring dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love][love]


   
SvaraCitera

dekadent:

Tro att utan fackföreningar så skulle arbetsgivaren och arbetstagaren ha exakt lika mycket att säga till om på arbetsplatsen

Hahha ofta det finns sånna[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dekadent:

Skriva inlägg på facebook i stil med "nu orkar jag inte mer, jag har gett dig för många chanser blabla" utan att nämna några namn, och när folk undrar vad som har hänt så "orkar inte prata om det"

dekadent:

Tro att utan fackföreningar så skulle arbetsgivaren och arbetstagaren ha exakt lika mycket att säga till om på arbetsplatsen

dekadent:

Säga att hasch är skitfarligt när man själv super varje dag.

[love]

återkommer om jag kommer på något, tomt i skallen just nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oj vad många hjärtan jag fick, oväntat faktiskt. [blush][love]

Men vill ha bidrag från er! tror att den här tråden har en smula potential tbh!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Människor som bölar om "jantelagen" när folk stör sig på att de är individualistiska muppar som ingen tycker om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahah. [bigsmile] Så ska det se ut!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Folk som refererar till sin sociala inkompetens som "politisk inkorrekthet".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajäveln:

Folk som refererar till sin sociala inkompetens som "politisk inkorrekthet".

vill även tillägga "och som tror att man per automatik har rätt för att man inte är 'politiskt korrekt'".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycka att damfotboll är precis lika bra som vanlig fotboll, damer är sämre för att de strukturellt diskrimineras av patriarkatet.

Vill ni ha bevis så slå på fyran nu och häpna över en bronsmatch från vm där typ gais med enkelhet hade vunnit med 5/6-0


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dekadent:

Tro att utan fackföreningar så skulle arbetsgivaren och arbetstagaren ha exakt lika mycket att säga till om på arbetsplatsen

Vem tror det? Jag är emot facket till stor del, men varför skulle man tro att båda får lika mycket att säga till om utan facket? ;d


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Vem tror det? Jag är emot facket till stor del, men varför skulle man tro att båda får lika mycket att säga till om utan facket? ;d

Tänker inte göra det här till en politisk diskussion. Tillåt mig dock att besvara din fråga med en annan fråga.

Varför skulle man vara emot facket till stor del?

(obs, besvara inte frågan.)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Vem tror det? Jag är emot facket till stor del, men varför skulle man tro att båda får lika mycket att säga till om utan facket? ;d

En hel del liberaler och andra individualister/andra psyksjuka.


   
SvaraCitera