Aviseringar
Rensa alla

saker du gör när allt känns som ko-skit?


Ämnesstartare

jag skiver i min journal och lyssnar på musik.


   
Citera
Ämnesetiketter

Tänker på att det kommer bättre dagar. 


   
SvaraCitera

Jag söker hjälp på internet.


   
SvaraCitera

Kollar på folk som har sämre dag än mig


   
SvaraCitera

Vet ej. Men när jag är på dåligt humör brukar jag gå in på en viss video på Youtube där en gubbe gör lite allt möjligt. Jag vet inte riktigt varför men jag blir alltid glad av den videon.


   
SvaraCitera

Kollar på memes och lyssnar på musik.


   
SvaraCitera

Memes eller hentai


   
SvaraCitera

Har svårt och svara på den här då jag inte vet om jag mått dåligt då det händer tre gånger om året kanske. Så jättesvårt för mig och svara, nu skriver jag ju av mig här. Annars.. Jag har bara fortsatt va glad och inte bry mig. Har jag mått jättedåligt med kräkningar eller annat med orken har jag kramat om något mjukt och försökt sova över det eller röra på mig så mycket som möjligt i olika ställningar. Till nya föreningar och jag märkt att mitt illamående har tagit över så vet jag att det är jag som är varm, det blir bättre när jag går ut i luften så då har jag öppnat ett fönster eller är snabb på att ställa in. Kände mig stolt varje gång jag gick på nått och lika stolt varje gång jag säger ifrån att jag inte klarar det. Musiken använder jag inte, jag fokuserar på nån saga som ska skrivas istället. Även om jag aldrig skriver de så är sagovärlden de bästa dagdrömmarna.


   
SvaraCitera
Cobrak

tvingar min ena katt å lyssna på mina fantastiska problem

sen gosar jag sönder honom tills han blir för varm å sticker

mvh mycket bra strategi för å bli av med sina bekymmer


   
SvaraCitera

Personligen brukar jag försöka att skriva ner det jag tänker på om jag inte vill prata om varför jag mår dåligt, och sedan försöka göra något som vanligtvis får mig på bra humör. Läsa lite, lyssna på musik, knakade se någon film eller kolla på någon serie, bara försöka  ta det lugnt. Funkar inte det kan det vara skönt att ta en promenad och försöka rensa huvudet ordentligt, oftast lyssnar jag även då på musik för att försöka få bort de negativa tankar som då svävar omkring inne i skallen på mig. Det gäller att testa lite olika sätt att hantera det på, alla har ju olika sätt att hantera det på. Glad


   
SvaraCitera
evene

Bananlåda:
Memes eller hentai

Relaterar på hentai


   
SvaraCitera

Gråter på Skol toan


   
SvaraCitera

Tar en cigg, fast det hjälper aldrig hehe, så svaret är väl: väntar


   
SvaraCitera

jocke/Kim:
Gråter på Skol toan

Haa gaay!!


   
SvaraCitera