Aviseringar
Rensa alla

Saker du stör dig på?


Ämnesstartare

Som rubriken lyder. kommentera saker/ting som ni stör er på. Det kan vara allt från ”grannarna som klipper gräsmattan kl 6 morgonen” till ”hundarna som skäller kl 4 på morgonen. Vad som helst liksom.


   
Citera

min mamma stör jag mig jävligt mycket på och dom svenska lagarna som är så jävla dumma och att folk bara vill ha pengar hela jävla tiden, och att amerikanska polisen är så aggressiva och är rasister som fan, fan tar upp pistol och börjar skjuta mot en svarting som har en OCL -Open Carry License


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LimeTheFox:
min mamma stör jag mig jävligt mycket på och dom svenska lagarna som är så jävla dumma och att folk bara vill ha pengar hela jävla tiden

Vem vill inte ha pengar?Mycket glad


   
SvaraCitera

PWr:

Vem vill inte ha pengar?Mycket glad

nej men vafan, varför ska ALLT vara så jävla dyrt? fan 10 miljoner för en lambo som fungerar lika bra som en toyota prius eller 2$ för något som någon har skapat gratis


   
SvaraCitera

Svenska lagen svenska partier vänsterfolket skolan folk som hatar amerikaner


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inte så mycket


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LimeTheFox:

nej men vafan, varför ska ALLT vara så jävla dyrt? fan 10 miljoner för en lambo som fungerar lika bra som en toyota prius eller 2$ för något som någon har skapat gratis

Nä man kan ha mycket roligare med en lambo, lätt värt några extra miljoner Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PWr:

Nä man kan ha mycket roligare med en lambo, lätt värt några extra miljoner Cool

lambo står för lamorghini då eller?


   
SvaraCitera

vincebruh:

lambo står för lamorghini då eller?

Lamborghini är en italiensk tillverkare av sportbilar med fabrik i Sant'Agata Bolognese i provinsen Bologna i Italien. Bilmärket ägs av Volkswagen AG med Audi som ansvarigt för märket. Lamborghinis traktortillverkning ingår i dag i SAME Deutz-Fahr.


   
SvaraCitera

personer som skapar trådar identiska till redan existerande, relativt aktiva och högst fungerande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

räkgylfar:
personer som skapar trådar identiska till redan existerande, relativt aktiva och högst fungerande

hmm ser inte att de redan finns en sån här tråd. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vincebruh:

hmm ser inte att de redan finns en sån här tråd. 

"vilket ljud hatar ni mest"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dahlbear:

"vilket ljud hatar ni mest"

Ljudet av ett tåg som åker förbi typ breve än..känner hur mina öron börjar blöda


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dahlbear:

"vilket ljud hatar ni mest"

”vilket ljud” ja men detta har inte bara med ”ljud” o  göra utan vad som helst. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vincebruh:

”vilket ljud” ja men detta har inte bara med ”ljud” o  göra utan vad som helst. 

fast det var ändå lite lika..


   
SvaraCitera