Aviseringar
Rensa alla

Saker du stör dig på?


Att jag ser saker som inte vart där förut tillexempel en sten på gatan. Eller när en lapp tagits bort. Men det är rätt så kul för det finns inget annat och sysselsätta sig med. Som en billek.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SkeletonGirl:
Att jag ser saker som inte vart där förut tillexempel en sten på gatan. Eller när en lapp tagits bort. Men det är rätt så kul för det finns inget annat och sysselsätta sig med. Som en billek.

billek hur menar du då 😛


   
SvaraCitera

vincebruh:

billek hur menar du då 😛

Har du inte gjort billekar förut? När man räknar kor och alla poäng försvinner när man ser kyrkor, eller räknar en sorts bilar och registreringsnummmer.. fortsätter göra det utan jag tänker på det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SkeletonGirl:

Har du inte gjort billekar förut? När man räknar kor och alla poäng försvinner när man ser kyrkor, eller räknar en sorts bilar och registreringsnummmer.. fortsätter göra det utan jag tänker på det.

kanske men då var det nog med ahlgrens bilar. älskar de här små sockergodisen <3


   
SvaraCitera

vincebruh:

kanske men då var det nog med ahlgrens bilar. älskar de här små sockergodisen <3

Jag stör mig på dem. Hade de vart plast leksaker..eller små suddigum. Stör mig på dem suddigummen att de inte går och använda till sudd sedan vågar jag inte köpa dem för att de är gulliga och vet inte vad jag ska göra med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SkeletonGirl:

Jag stör mig på dem. Hade de vart plast leksaker..eller små suddigum. Stör mig på dem suddigummen att de inte går och använda till sudd sedan vågar jag inte köpa dem för att de är gulliga och vet inte vad jag ska göra med.

du är ju inte normal då ju det är ju godis nt skolmaterial hehe.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anime


   
SvaraCitera

Asstriid:
anime

Du sa det igen (a)


   
SvaraCitera

Uttrycket "en dos av" låter vuxet 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ice: Fel, temperaturen på natten klassas som sommar här i Stockholm. Du bor vid den långa bron nere på östkusten, minns inte exakt var men vet du har skrivit det på UM, Asstriid bor ett stenkast från mig.
Har en kompis uppe i Sundsvall (Norrland) där klassas det också som sommar.
Kan tänka mig att det blivit höst långt uppe i Norrland, har ingen koll på det.

Jag menade kanske inte i ordets bemärkelse att sommaren är slut. Jag går fortfarande i shorts och bar överkropp hela dagarna och badar dagligen i Kalmarsund som fortfarande håller 20+ grader. Jag bor ju ett stenkast från Kalmarsund på Smålandssidan och mina föräldrar bor ett stenkast från Kalmarsund på Ölandssidan så mestadels är jag faktiskt på Öland. Det jävligaste är att det är cykelförbud på Ölandsbron.  Tumme ned  Arg

Mest märker jag att sommaren håller på att ta slut genom att för två månader sedan var det ljust till efter 23 på kvällen. Nu börjar det mörkna redan vid 21-tiden och det blir mörkare för varje kväll trots att det är sol- och badväder varje dag.  Mycket glad

Den största skillnaden mellan Småland och Öland rent väder- och temperaturmässigt är att det regnar väldigt sällan på Öland samt att Öland har mycket mycket varmare höstar än vad Småland har då Kalmarsund, och Östersjön, ligger och håller kvar värmen över ön på ett helt annat sätt än vad det är på Småland.


   
SvaraCitera

vincebruh:

vadå så du är emot folk som är transexuella? 😛

Ja.


   
SvaraCitera
Cobrak

Amadeus Från Syd:

Ja.

tänk så träffar du en riktigt fin kvinna/man som du typ vill dela framtiden med, för att sen få reda på att hen är transsexuell. hade du bara "byeee felicia, jag yeetar" då eller? Cool


   
SvaraCitera

Cobrak:

tänk så träffar du en riktigt fin kvinna/man som du typ vill dela framtiden med, för att sen få reda på att hen är transsexuell. hade du bara "byeee felicia, jag yeetar" då eller? Cool

Stör mig på alla kinesiska serier jag sett där föräldrarna säger "min son är inte bög?"  de borde se mer boyslove drama.


   
SvaraCitera

Stör mig på att jag gick ner för och hämta chipsen men det luktade rök så jag gick upp. 


   
SvaraCitera

Cobrak:

tänk så träffar du en riktigt fin kvinna/man som du typ vill dela framtiden med, för att sen få reda på att hen är transsexuell. hade du bara "byeee felicia, jag yeetar" då eller? Cool

Yup. Finns många anledningar varför, men kan tyvärr ej ta upp de offentligt då jag får hat för åsikten samt jag skulle nog stängas av.


   
SvaraCitera