Aviseringar
Rensa alla

Saker du stör dig på?


Ämnesstartare

vincebruh:

vadå stör det dig att de går runt och är tjuriga? Skeptisk

ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asstriid:

ja

för att?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vincebruh:

för att?

För att jag inte gillar tjuriga människor i allmänhet. Men just gamlingar är extra störiga av någon anledning.

Sen visst har man all rätt att vara sur men om man är ute bland folk/pratar med folk så får man bete sig. Många äldre är liksom otrevliga även fast man inte gjort något mot dem. Sånt gillar jag inte. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asstriid:

För att jag inte gillar tjuriga människor i allmänhet. Men just gamlingar är extra störiga av någon anledning.

Sen visst har man all rätt att vara sur men om man är ute bland folk/pratar med folk så får man bete sig. Många äldre är liksom otrevliga även fast man inte gjort något mot dem. Sånt gillar jag inte. 

kanske för att de har haft en jobbig dag? inte alltid man vet sånt om gamla typer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vincebruh:

kanske för att de har haft en jobbig dag? inte alltid man vet sånt om gamla typer.

Men som jag sa, det är fortfarande inte rätt att vara otrevlig mot andra bara för att man själv har en dålig dag. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asstriid:

Men som jag sa, det är fortfarande inte rätt att vara otrevlig mot andra bara för att man själv har en dålig dag. 

du är för bitter helt enkelt. Rullar ögonen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vincebruh:

du är för bitter helt enkelt. Rullar ögonen

Absolut inte, hur kom du ens fram till den slutsatsen? Du har väl också saker du stör dig på?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asstriid:

Absolut inte, hur kom du ens fram till den slutsatsen? Du har väl också saker du stör dig på?

aa fast jag stör ju mig inte på gamlingar direkt? Skeptisk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vincebruh:

aa fast jag stör ju mig inte på gamlingar direkt? Skeptisk

Och? Hur är man bitter för att man stör sig på otrevliga människor? lol Tardig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asstriid:

Och? Hur är man bitter för att man stör sig på otrevliga människor? lol Tardig

måste ju finnas någon anledning på varför man går runt och stör sig på otrevliga människor. Inte går man runt och stör sig på folk utan anledning direkt lol. Tumme ned


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vincebruh:

måste ju finnas någon anledning på varför man går runt och stör sig på otrevliga människor. Inte går man runt och stör sig på folk utan anledning direkt lol. Tumme ned

Då är väl du också bitter Sover


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Den nya uppdateringen i Chrome.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ice:
Den nya uppdateringen i Chrome.

säkert någon som försöker lura in sig.


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

vincebruh:

säkert någon som försöker lura in sig.

Haha, du har nog tittat på för många konspirationsteorier med vivalajulian. Sover


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ice:

Haha, du har nog tittat på för många konspirationsteorier med vivalajulian. Sover

ofta du känner till honom?


   
SvaraCitera