Aviseringar
Rensa alla

Saker du stör dig på


Ämnesstartare

sicilianmind: Fabian Bengtsson...han som äger Siba eller?

Yep


   
SvaraCitera

Folk som tar sätet längst ut till gången på bussar när det håller på att bli fullt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dumbfounded:
Folk som tar sätet längst ut till gången på bussar när det håller på att bli fullt.

När jag ser detta vill jag sparka dem i skallen. Hårt som fan så de får permanenta skador.


   
SvaraCitera

iddqd:

När jag ser detta vill jag sparka dem i skallen. Hårt som fan så de får permanenta skador.

Själv brukar jag stirra ut dom tills dom makar på sig pga att det blir för obekvämt Skadeglädje


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dumbfounded:

Själv brukar jag stirra ut dom tills dom makar på sig pga att det blir för obekvämt Skadeglädje

Omg måste testa detta! Är asbra på att stirra argt på folk. Fast jag vet inte, folk som gör så brukar vara rätt bra på att inte låtsas om att folk stör sig på dem. Dessutom brukar jag föredra att stå upp.


   
SvaraCitera

sicilianmind: Personer som lyssnar på Bob Marley

detta


   
SvaraCitera

iddqd:

Omg måste testa detta! Är asbra på att stirra argt på folk. Fast jag vet inte, folk som gör så brukar vara rätt bra på att inte låtsas om att folk stör sig på dem. Dessutom brukar jag föredra att stå upp.

Jo sant. Då kanske sparka in skallen på dom vore ett annat alternativ.. Oskyldig
I praktiken slutar det ändå att man får stå upp Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stör mig på "Grammer nazis"  Tumme ned  de är så sjukt jobbiga!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zlash: Grammer

Grammar*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Grammar*

-.-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OK MIN LISTA NU:

  • Folk som fuckar sig i kollektivtrafiken typ blockar lediga säten som tidigare nämnts, står i vägen för folk som ska ut när de ska gå på eller väsnas och har sig. 
  • Folk på gym som inte hänger tillbaka vikterna, eller hänger tillbaka dem fel. Även de som tar upp halva gymmet för sina "superset" samtidigt som de ändå bara går runt och babblar med sina polare. De värsta är dock tjötkärringarna som bara går runt och tjatar samt gapar som fan på varenda jävla övning oavsett om de tar i eller inte.
  • Folk på föreläsningar som sitter och sover, pratar, surfar Facebook eller de idioterna som skakar med benen så hela stolsraden rör sig. Tillbaka till lågstadiet för helvete!
  • Jobbiga brudar. Med jobbiga menar jag klängiga och/eller fulla och som tror att de ska få som de vill hela tiden. Gå och dränk er.

   
SvaraCitera

iddqd: Folk på gym som inte hänger tillbaka vikterna, eller hänger tillbaka dem fel.

+ folk som inte torkar efter sig efter dom har tränat klart Icke!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh det är så jävla äckligt! 

Dumbfounded:

+ folk som inte torkar efter sig efter dom har tränat klart Icke!


   
SvaraCitera

Människor som bara glider och helt förväntar sig att andra ska tänka åt dem och ta hand om dem. Folk som ej kan ge ett klart besked. Överdrivet lata människor. Personer som super sig redlösa och ej kan ta hand om sig själva. Att jag ej har diskmaskin. Folk som ej plockar upp städar efter sig. 

Finns säkert mer men ja räcker nog.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När folk använder handikapp, särskilt "CP", som skällsord. Stör mig något hemskt på det eftersom det är så fruktansvärt respektlöst och bara... fel, onödigt.


   
SvaraCitera