Aviseringar
Rensa alla

Saker du stör dig på ibland.


Ämnesstartare

Vad stör du dig på?

Jag stör mig på den pricken på tavlan som fröken alltid glömmer att sudda bort.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

ondskefulla dödsvirus som vill mig illa. det stör jag mig på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stör mig på min bror

speciellt igår

när han tog min frukt

hade 4 äpplen
1 apelsin
1 päron

han tog en av varje
och grejen är att jag personligen sett till att ha frukten hemma genom att ta mig till affären, införskaffa samt bära den hem själv på en ömmande axel.

fan ta honom

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stör på när folk har gula finnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

och grejen är att jag personligen sett till att ha frukten hemma genom att ta mig till affären, införskaffa samt bära den hem själv på en ömmande axel.

stackars. du har inte möjlighet att, säg, låna en kärra till nästa storhandlande av frukt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stör mig på folk, människor, svaga jävla djur vi är.


   
SvaraCitera

stör mig på folk som går långsamt och på folk som sätter sig brevid mig på bussen när det finns typ 10000 andra säten som är tomma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nirr:

å folk som sätter sig brevid mig på bussen när det finns typ 10000 andra säten som är tomma.

HHAHAHAHA det är så kul att göra sånt ju!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nirr:

som sätter sig brevid mig på bussen

Borde ju tas som en komplimang?

Stör mig på ondskefulla trasselsladdar och vind som alltid lyckas vara motvind.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

du har inte möjlighet att, säg, låna en kärra till nästa storhandlande av frukt?

att dra i snön? känns som ett uppdrag dömt att resultera i kras.

Image


   
SvaraCitera
mynona

Folk som pratar samtidigt som dom gäspar.


   
SvaraCitera

Nirr:

stör mig på folk som går långsamt

Haha samma här. Tror dock jag borde försöka göra något åt den attityden för det känns sådär ibland att gå bakom någon stackare och tänka vilken idiot det är som går och segar i min väg. Speciellt när människan passerat 80 år.


   
SvaraCitera

shelton:

Borde ju tas som en komplimang?

Beror väl på vem som sätter sig brevid mig. Brukar mest vara tanter eller skumma gubbar som sätter sig brevid mig.

Kom på en till sak som jag stör mig på, folk som typ drygar och är falska osv. Antar dock att många stör sig på sånt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

att dra i snön? känns som ett uppdrag dömt att resultera i kras.

släde, då? det rör sig ju ändå om oerhörda mängder frukt, att frakta dessa i en vanlig väska är ju en ergonomisk mardröm utan like.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nirr:

Beror väl på vem som sätter sig brevid mig. Brukar mest vara tanter eller skumma gubbar som sätter sig brevid mig.

Det är klart, tycker bara det känns som om folk undviker att sätta sig bredvid främmande in i det längsta.


   
SvaraCitera