Aviseringar
Rensa alla

SAKER MAN GÖR ISTÄLLET FÖR ATT PLUGGA: LISTOR INGEN KOMMER KUNNA FÅ BRA RESULTAT PÅ


Ämnesstartare

Du tycker att det finns viktigare saker här i världen än att ha det städat []

Du har inte som mål "att bli rik" []

Du tycker om att prata om skit och problematisera, om det så är om ketchupflaskor eller den demografiska transitionen []

Du mår inte alltid så jävla bra och kan prata om detta, eller åtminstone förstår varför jag känner mig så fuckad och lyckas få mig att prata om detta []

Du står ut med att jag är som jag är, och ibland pratar om olämpliga saker som att gråtrunka []

Du bryr dig inte om min skjorta har ett hål, det är ju trots allt min favoritskjorta []

Du är i stort inte som mig, att prata om personliga saker som är problem osv är inget problem och heller inte att konfrontera mig när du tycker jag är en bajs []

Du väger upp min blyga inställning till älskog med impulsivitet och målmedvetenhet. []

Du är överlag jävligt konstig och är därför en perfect match. []

Du tycker det är ok att jag dricker en himla massa öl (ibland på egen hand), så länge jag beter mig som folk. []

Du tycker inte det är konstigt att jag inte säger vad du får och inte får göra och du försöker inte bestämma över mig heller, men du förstår ändå att jag vill ha ett monogamt förhållande där man helt enkelt gör slut innan man smusslar med andra. []

Du har överseende med att jag stänger in mig själv och att det kan ta ett bra tag innan jag öppnar mig helt och hållet. []

Du tycker inte det är konstigt att jag ringer japanen 3 ggr per dag och skypear med min kompis när jag skiter. []


   
Citera
Ämnesstartare

Du tycker att det finns viktigare saker här i världen än att ha det städat [x]

Du har inte som mål "att bli rik" [x]

Du tycker om att prata om skit och problematisera, om det så är om ketchupflaskor eller den demografiska transitionen []

Du mår inte alltid så jävla bra och kan prata om detta, eller åtminstone förstår varför jag känner mig så fuckad och lyckas få mig att prata om detta [x]

Du står ut med att jag är som jag är, och ibland pratar om olämpliga saker som att gråtrunka [/]

Du bryr dig inte om min skjorta har ett hål, det är ju trots allt min favoritskjorta [x]

Du är i stort inte som mig, att prata om personliga saker som är problem osv är inget problem och heller inte att konfrontera mig när du tycker jag är en bajs [fattar inte [crazy]]

Du väger upp min blyga inställning till älskog med impulsivitet och målmedvetenhet. []

Du är överlag jävligt konstig och är därför en perfect match. []

Du tycker det är ok att jag dricker en himla massa öl (ibland på egen hand), så länge jag beter mig som folk. []

Du tycker inte det är konstigt att jag inte säger vad du får och inte får göra och du försöker inte bestämma över mig heller, men du förstår ändå att jag vill ha ett monogamt förhållande där man helt enkelt gör slut innan man smusslar med andra. []

Du har överseende med att jag stänger in mig själv och att det kan ta ett bra tag innan jag öppnar mig helt och hållet. []

Du tycker inte det är konstigt att jag ringer japanen 3 ggr per dag och skypear med min kompis när jag skiter. []


   
SvaraCitera

lol detta var den mest oväntade fullpoängare jag kunde göra på en krysslista


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

lol detta var den mest oväntade fullpoängare jag kunde göra på en krysslista

SCHABBA SKA VI GIFTA OSS NU ELLER SENARE?


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

SCHABBA SKA VI GIFTA OSS NU ELLER SENARE?

VI KÖR PÅ SENARE NÄR JAG VET OM D SKITER SIG ELLER EJ MED SNUBBEN JAG SPAMMAT UM MED SENASTE VECKAN


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

VI KÖR PÅ SENARE NÄR JAG VET OM D SKITER SIG ELLER EJ MED SNUBBEN JAG SPAMMAT UM MED SENASTE VECKAN

DÅ FÅR DU FAN SKYNDA DIG SNART REAR JAG UT MIG SJÄLV KÄNNER JAG


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

DÅ FÅR DU FAN SKYNDA DIG SNART REAR JAG UT MIG SJÄLV KÄNNER JAG

GO FOR IT BABY

JAG SJÄLV VA PÅ REA NÅGRA VECKOR FÖRUT, BRA RESULTAT


   
SvaraCitera

Du tycker att det finns viktigare saker här i världen än att ha det städat [xx]

Du har inte som mål "att bli rik" [/]

Du tycker om att prata om skit och problematisera, om det så är om ketchupflaskor eller den demografiska transitionen [/]

Du mår inte alltid så jävla bra och kan prata om detta, eller åtminstone förstår varför jag känner mig så fuckad och lyckas få mig att prata om detta [x]

Du står ut med att jag är som jag är, och ibland pratar om olämpliga saker som att gråtrunka [x]

Du bryr dig inte om min skjorta har ett hål, det är ju trots allt min favoritskjorta [[mad]]

Du är i stort inte som mig, att prata om personliga saker som är problem osv är inget problem och heller inte att konfrontera mig när du tycker jag är en bajs [x]

Du väger upp min blyga inställning till älskog med impulsivitet och målmedvetenhet. [...]

Du är överlag jävligt konstig och är därför en perfect match. [/]

Du tycker det är ok att jag dricker en himla massa öl (ibland på egen hand), så länge jag beter mig som folk. [x]

Du tycker inte det är konstigt att jag inte säger vad du får och inte får göra och du försöker inte bestämma över mig heller, men du förstår ändå att jag vill ha ett monogamt förhållande där man helt enkelt gör slut innan man smusslar med andra. [försöker bestämma över dig ibland, blire ½ kryss då?]

Du har överseende med att jag stänger in mig själv och att det kan ta ett bra tag innan jag öppnar mig helt och hållet. []

Du tycker inte det är konstigt att jag ringer japanen 3 ggr per dag och skypear med min kompis när jag skiter. [/]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du tycker att det finns viktigare saker här i världen än att ha det städat [x]

Du har inte som mål "att bli rik" [x]

Du tycker om att prata om skit och problematisera, om det så är om ketchupflaskor eller den demografiska transitionen [x]

Du mår inte alltid så jävla bra och kan prata om detta, eller åtminstone förstår varför jag känner mig så fuckad och lyckas få mig att prata om detta [x]

Du står ut med att jag är som jag är, och ibland pratar om olämpliga saker som att gråtrunka [x]

Du bryr dig inte om min skjorta har ett hål, det är ju trots allt min favoritskjorta [x]

Du är i stort inte som mig, att prata om personliga saker som är problem osv är inget problem och heller inte att konfrontera mig när du tycker jag är en bajs [x]

Du väger upp min blyga inställning till älskog med impulsivitet och målmedvetenhet. [x]

Du är överlag jävligt konstig och är därför en perfect match. [tror det]

Du tycker det är ok att jag dricker en himla massa öl (ibland på egen hand), så länge jag beter mig som folk. [x]

Du tycker inte det är konstigt att jag inte säger vad du får och inte får göra och du försöker inte bestämma över mig heller, men du förstår ändå att jag vill ha ett monogamt förhållande där man helt enkelt gör slut innan man smusslar med andra. [/]

Du har överseende med att jag stänger in mig själv och att det kan ta ett bra tag innan jag öppnar mig helt och hållet. [x]

Du tycker inte det är konstigt att jag ringer japanen 3 ggr per dag och skypear med min kompis när jag skiter. [x]

Du och jag Dan [love]


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

SAKER MAN GÖR ISTÄLLET FÖR ATT PLUGGA: LISTOR INGEN KOMMER KUNNA FÅ BRA RESULTAT PÅ

Dan_the_ironman:

i

Dan_the_ironman:

n

Dan_the_ironman:

g

Dan_the_ironman:

e

Dan_the_ironman:

t


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Biologen:

Du och jag Dan

glömde skriva att alla med penisar blir friendzoneade [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fan [sad]
Första gången jag blivit friendzoned. Nederlaget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du tycker att det finns viktigare saker här i världen än att ha det städat [x]

Du har inte som mål "att bli rik" [x]

Du tycker om att prata om skit och problematisera, om det så är om ketchupflaskor eller den demografiska transitionen [x]

Du mår inte alltid så jävla bra och kan prata om detta, eller åtminstone förstår varför jag känner mig så fuckad och lyckas få mig att prata om detta [/ pratar inte mycket själv men du får gärna göra det]

Du står ut med att jag är som jag är, och ibland pratar om olämpliga saker som att gråtrunka [x]

Du bryr dig inte om min skjorta har ett hål, det är ju trots allt min favoritskjorta [x]

Du är i stort inte som mig, att prata om personliga saker som är problem osv är inget problem och heller inte att konfrontera mig när du tycker jag är en bajs [/]

Du väger upp min blyga inställning till älskog med impulsivitet och målmedvetenhet. [x]

Du är överlag jävligt konstig och är därför en perfect match. [/]

Du tycker det är ok att jag dricker en himla massa öl (ibland på egen hand), så länge jag beter mig som folk. [x]

Du tycker inte det är konstigt att jag inte säger vad du får och inte får göra och du försöker inte bestämma över mig heller, men du förstår ändå att jag vill ha ett monogamt förhållande där man helt enkelt gör slut innan man smusslar med andra. [x]

Du har överseende med att jag stänger in mig själv och att det kan ta ett bra tag innan jag öppnar mig helt och hållet. [x]

Du tycker inte det är konstigt att jag ringer japanen 3 ggr per dag och skypear med min kompis när jag skiter. [x]

AHMEN KOM DÅ DAN.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

AHMEN KOM DÅ DAN.

FAN ÄR DET INTE DU SOM NÄSTAN ÄR OLAGLIG!?! DET ÄR JU NO GO!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

AHMEN KOM DÅ DAN.

STALKADE UPP DIG OCH DU FÅR GRÖNT LJUS, NÄR SKER GIFTERMÅLET?


   
SvaraCitera