Aviseringar
Rensa alla

saker ni överlevt som barn


Ämnesstartare

det gnälls för jämnan om hur känsliga barn är för allt möjligt, så tänkte det typ kunde vara kul att dela med sig av sådant man "mot alla odds" överlevt som barn

exempel:

har som barn ätit typ gammal fogmassa när min far under sin pappaledighet renoverade köket.
finns även bildbevis på hur jag tuggar på min fars schweiziska armékniv (under tiden mina tänder håller på att växa ut)


   
Citera
Ämnesstartare

min farmor lyckades mata mig med en tandpetare (detta uppdagades när mina blöjor byttes någon dag senare. tror för övrigt ej min farmor fick mata mig särskilt ofta efter den incidenten).


   
SvaraCitera

blivit stucken av skorpion, nästan drunknat osv


   
SvaraCitera
höna

åt en mandarin där något sadisktigt jävla AS petat in glasbitar(tror jag iallafall, den kan ju typ ha ramlat i glas men då tar man väl inte upp den...), jag var 1 år typ å det är bra att någon hann upptäcka det. 

Det är nog det värsta som hänt mig haha. iallafall när jag var så liten. 

min lillebror satt å kolla på tv, han va 2-3 år så upptäckte mamma att han inte satt där, hon sprang runt å leta så hade han gått ut till stora vägen för att kolla på lastbilar.... barn alltså


   
SvaraCitera

Var jävligt nära på dö när jag föddes, fanns ngn skala 1-10 där 5 var allvarligt, låg på strax över nio - kvävdes/ströps eller vare va, var längesedan jag hörde historien :pp

Annars klarat mig bra, lite ihopsydd o så men inget serious. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ps ogillar ändringen av taggar starkt.


   
SvaraCitera
Kudhos

Kan inte komma på något. 🙁 Var rätt chill som barn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:
Kan inte komma på något. 🙁 Var rätt chill som barn.

uppenbarligen kan det räcka med en farmor så inget argument Blink


   
SvaraCitera
Kudhos

Blivande_japan:

uppenbarligen kan det räcka med en farmor så inget argument Blink

vaaaa


   
SvaraCitera

hade några mindre trevliga möten med vatten och utvecklade en fobi som varade långt in i tonåren


   
SvaraCitera

Bööööörg: blivit stucken av skorpion

coolt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos: vaaaa

Blivande_japan: min farmor lyckades mata mig med en tandpetare


   
SvaraCitera

Schism:

coolt

en snubbe från schweiz hade nån grej som sög ut giftet


   
SvaraCitera
Kudhos

Blivande_japan:

ahaaaaa! Lite svårt om man inte har en farmor dock! Som mest har jag väl lurat döden på alla scout läger där man arbetade mycket med knivar. 


   
SvaraCitera

Blivande_japan:
ps ogillar ändringen av taggar starkt.

Kom med bättre förslag än de du skrev först, så kan jag ändra igen.


   
SvaraCitera