Aviseringar
Rensa alla

Saker ni stör er på med mig


Ämnesstartare

Skriv om ni vill att jag ska ändra så kanske jag gör det


   
Citera
Ämnesstartare

vet inte riktigt
jag vill inte att du ska ändra på dig tror jag
för du är bra som du är även om du stör mig ibland


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oke bra det bulle


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är inte tillräckligt insatt för att uttala mig i frågan [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vågar nån påpeka något störande beteende jag har ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Är inte tillräckligt insatt för att uttala mig i frågan

hihi värsta politiker svaret, men aa [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

försöker komma på en bra metafor

tänk dig ett rangligt bord, höjer man bara ett ben kan det bli ännu mer fel osv alla måste passa, tror man att man har gjort rätt men en är fel så måste man göra om alla.

så tror jag det är med livåskådning och åsikter vrf man tycker saker osv fast mycket mer komplicera. alltså är alla åsikter beroende av varandra osv. Jag tycker folk som leker gangsters är skitjobbiga osv men eftersom jag vet att det inte är deras fel så vill jag dem inget ont t.ex. Hade jag varit mer inskränkt gällande "djupare" saker typ som patrick bateman (lol) så hade jag bara varit arg liksom

jag tror att det är något bordsben du glömt bort helt (kan lika gärna vara jag, fast aa det tror ju inte jag)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skulle jag byta en grundläggande åsikt skulle jag ju vara tvungen att byta typ alla liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du ska dock inte ta åt dig dåligt eller så alla har skeva bord de flesta sjukt skeva man kan inte ens äta på dem tallrikarna glider av...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är för generös [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man borde inte ändra på något för någon. Jag kör mitt eget race och det funkar skitbra för mig. Passar inte det någon så... ja, synd för den. Och jag tycker att fler borde göra så. Men tyvärr så är majoriteten så oroliga och rädda för vad omgivningen tycker så att man försöker... ehh... ja, "anpassa sig".

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Måste nästan göra en likdan tråd fast om mig, för tror många stör sig på mig [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Måste nästan göra en likdan tråd fast om mig, för tror många stör sig på mig

Dom flesta har ju någon/några som man hoppas stör sig på en, eller dom som stör sig på dig kanske inte är dom du vill ska göra det?

Tänk också på att alla inte kan älska eller ens gilla alla.

Jag stör mig på att folk oroar sig för vem som stör sig på dom och hur mycket. Typ. Eller nåt.

[love]


   
SvaraCitera
mynona

Du har inte stört mig hittills i något. Tvärtom har jag gillat dina trådar.


   
SvaraCitera

har typ inte fått något intryck öht
men jag vill veta vad du haft för tidigare nick
offentliggör dem annars kommer jag störa mig på att du inte gjort det


   
SvaraCitera