Aviseringar
Rensa alla

saker som är irriterande


Lounge
Ämnesstartare

Blivande_japan:

brukar tvätta mina ullkläder i 40 ist för 30 på ullprogrammet, brukar funka för mig
är ej så stor skillnad mellan de två graderna egentligen, problemet är nog att tröjan ej klarade maskintvätten isf

kanske var centrifugering? trots att man absolut ej vill ha det på ett handtvätt/ullprogram

eller så har du inte märkt någon större skillnad även fast en skillnad skett


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

lazertits:

så du sjöpte en dyr tröjja som bara jer dej mer jåbb än än odyr?

men ja felåt :(((((


   
SvaraCitera

Lounge:

men ja felåt :(((((

kNANSKE!


   
SvaraCitera

Lounge:

kanske var centrifugering? trots att man absolut ej vill ha det på ett handtvätt/ullprogram

det är ju ej så mkt centrifugering på handtvätt, men ah, lite måste det ju va för att bli av emd vatten, så tror det snarare är det än gradtalet!

Lounge:

eller så har du inte märkt någon större skillnad även fast en skillnad skett

hmm näää
el kanske ett plagg, men det var nog centrifugeringen då tror jag [crazy]


   
SvaraCitera

Lounge:

pattan slutaa nuuuueee 😛

bajs på dig


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

tvättar alla mina 30 grejer i 40! min syslöjdslärare sa att det var ok minns jag
+man kan ju ha handen i både 30 och 40 grader, inget av det är ju så varmt egentligen

Ja gör också, men funderar på att tvätta en sådan topp för hand pga fick sitta och förstärka applikationerna i den.
(min syslöjdsfröken från lågstadiet skulle gråta av lycka om hon visste att jag använde det ordet)


   
SvaraCitera

isola:

Ja gör också, men funderar på att tvätta en sådan topp för hand pga fick sitta och förstärka applikationerna i den.

aha, jo om det kan trilla av grejer från den bör den nog inte maskintvättas alls!

isola:

(min syslöjdsfröken från lågstadiet skulle gråta av lycka om hon visste att jag använde det ordet)

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Fingerprints:

fan, trodde detta skulle vara en tråd där alla fick skriva något som är irriterande 🙁


   
SvaraCitera