Aviseringar
Rensa alla

saker?


Ämnesstartare

[love][ops][y]undrar om nån av er har Michael jackson saker som kan köpas?

Sexy.jpg


   
Citera
Ämnesetiketter

Jag tvivlar på att någon här har någonting som tillhört honom


   
SvaraCitera

Har hans apa [zzz]


   
SvaraCitera

Som om någon här skulle ha råd med hans saker`??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

behöver inte vara "hans" saker..
de kan ju vara typ "kopior", posters, tröjor, och sånt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men gud, vad du är irriterande. Kan du inte bara hålla dig till EN tråd, och vänta på eventuella svar?

Sedan kan du väl köpa ett par vita, röda eller svarta handskar, en röd mc-jacka, en svart hatt, och tröjor med honom på?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barnbidrag:

Sedan kan du väl köpa ett par vita, röda eller svarta handskar, en röd mc-jacka, en svart hatt, och tröjor med honom på?

jag vet ju inte vart jag får tag på sakerna ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zofiieee:

jag vet ju inte vart jag får tag på sakerna ^^

Buttricks? Second hand? Och hattaffärer finns det väl lite här och var..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barnbidrag:

zofiieee: jag vet ju inte vart jag får tag på sakerna ^^

Buttricks? Second hand? Och hattaffärer finns det väl lite här och var..

tack, men har kollat i second hand och där finns inget...
jag vet ingen hattaffär, du kke vet nån?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zofiieee:

tack, men har kollat i second hand och där finns inget...
jag vet ingen hattaffär, du kke vet nån?

Haha, det beror ju väldigt mycket på vart du bor?
Men jag tycker helt klart att Buttericks verkar värt att titta in hos, det finns säkert en Michael Jackson-dräkt där, det skulle verkligen inte förvåna mig, folk vill säkert klä ut sig till honom. Handskarna borde i alla fall gå att köpa där, eller om du bara köper vilka handskar som helst, du kan ju aldrig få de riktiga, så varför inte bara köpa en vit handske och limma fast strass eller någonting?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barnbidrag:

Haha, det beror ju väldigt mycket på vart du bor?
Men jag tycker helt klart att Buttericks verkar värt att titta in hos, det finns säkert en Michael Jackson-dräkt där, det skulle verkligen inte förvåna mig, folk vill säkert klä ut sig till honom. Handskarna borde i alla fall gå att köpa där,

Barnbidrag:

eller om du bara köper vilka handskar som helst, du kan ju aldrig få de riktiga, så varför inte bara köpa en vit handske och limma fast strass eller någonting?

Haha, tack igen^^[bigsmile]
Jag bor i örebro...
jag ska nog försöka kolla upp nåt Buttericks. det finns här någonstans ^^ annars kan man ju kola deras webshop (jag har hört att dem har)
men tack för alla tips 😀[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nu har jag kke hittat handskar, (tillfälligt slut) och en svart hatt (men den är kke för liten [wink])
nån som vet vart det finns några bra tröjor lr peljetter? xDxD

tack för hjälpen [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zofiieee:

deras webshop (jag har hört att dem har)

Ja, de har en sådan, men jag tycker att deras "riktiga" butiker har bättre grejer, än wepshopen. Men handskar lär de ju ha även på internet. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barnbidrag:

Ja, de har en sådan, men jag tycker att deras "riktiga" butiker har bättre grejer, än wepshopen. Men handskar lär de ju ha även på internet. 🙂

ok 😉
men jag kollade nyss och det finns inga affärer i örebro, men jag får väll åka nånstans lr ta webbshoppen då ^^


   
SvaraCitera

Annonsera är inte tillåtet.


   
SvaraCitera