Aviseringar
Rensa alla

saknad


Sa ra:

Vad ska man göra om man saknar någon sjukt mycket men att den personen aldrig hör av sig?

Hur långa intervaller talar vi om? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sa ra:

Vad ska man göra om man saknar någon sjukt mycket men att den personen aldrig hör av sig?

Den känslan har nog de flesta kännt.. jag känner det nu och har kännt det i över en månad.. men han har en ny flickvän nu så det är bara att gå vidare och försöka träffa en ny.. livet är för kort för att gå runt och må dåligt..


   
SvaraCitera

Harpyja:

Det är då jag brukar bli lite stalkig och attackera personens msn när han är utloggad och skriva långa texter där jag går från glad till deprimerad till frustrerat till jävligt arg och därefter förklarar hur ensam jag är. Personen får nog alltid samma chock när han loggar in.

stabilt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har fått reda på nu... Eller ja, varför han inte är intresserad. Tydligen så hade han nyligen gjort slut från ett förhållande sedan 2 år tillbaka om det är sant vet nog bara gudarna.


   
SvaraCitera

REACHING OUT IN HOPELESS LONGING[cry]


   
SvaraCitera

Sa ra:

Vad ska man göra om man saknar någon sjukt mycket men att den personen aldrig hör av sig? ååh... någon som har känt sama sak..

Jag känner verkligen igen mig här. Jag saknar en person jättemycket men det verkar som om denna person bestämt sig i att totalt ignorera mig nu 🙂


   
SvaraCitera

Harpyja:

Det är då jag brukar bli lite stalkig och attackera personens msn när han är utloggad och skriva långa texter där jag går från glad till deprimerad till frustrerat till jävligt arg och därefter förklarar hur ensam jag är. Personen får nog alltid samma chock när han loggar in.

Hah, känner man igen lol, först vare sött.. sen blev det läskigt... sen konstigt... sen jobbigt 🙁

Jag själv blir typ arg på personen :DD inte så kul egentligen hehehö, personen vet då såklart inte om varför jag är arg, utan det blir typ dryg o cpstämning... känns som att det är brist på kommunikation men om jag verkligen gillat någon har jag berättat det..
Det tycker jag också att du ska göra om det känns rätt, det sistnämna alltså.


   
SvaraCitera

ohYEA_:

Hah, känner man igen lol, först vare sött.. sen blev det läskigt... sen konstigt... sen jobbigt 🙁

Jo men det roliga är att jag blir arg på mig själv för att jag inte kan sluta att förfölja honom och så slutar det med att jag tar ut min ilska på honom [shake][tard]


   
SvaraCitera

Ja, speciellt starkt när någon dör tycker jag. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hitta nån annan som bryr sig mer [crazy]


   
SvaraCitera

Harpyja:

Jo men det roliga är att jag blir arg på mig själv för att jag inte kan sluta att förfölja honom och så slutar det med att jag tar ut min ilska på honom [shake][tard]

Haha är väl iofs rätt vanligt... Om han tycker det är jobbigt kanske du borde köra med någon annan strategi :>


   
SvaraCitera

ohYEA_:

Haha är väl iofs rätt vanligt... Om han tycker det är jobbigt kanske du borde köra med någon annan strategi :>

Han gör nog inte det men jag borde akta mig nu tycker jag. Han har flickvän [rolleyes]


   
SvaraCitera

Harpyja:

Han gör nog inte det men jag borde akta mig nu tycker jag. Han har flickvän [rolleyes]

Tror ej du vill ha en snubbes flickvän stalkandes dig ;D eller så blir hon rädd när hon får reda på vad du gör o låter dig va ifred.........

hursomheeelst, tycker jag att du borde satsa på något/någon annan [wink]


   
SvaraCitera

ohYEA_:

hursomheeelst, tycker jag att du borde satsa på något/någon annan

Jo jag har ju redan någon men han är min stöttepelare som jag inte kan vara utan [sad]. Fan vad taskig jag är.


   
SvaraCitera

Sa ra:

Vad ska man göra om man saknar någon sjukt mycket men att den personen aldrig hör av sig? ååh... någon som har känt sama sak..

Hålla käften och inte höra av sig mer[y]


   
SvaraCitera