Aviseringar
Rensa alla

saknar en flicka


Ämnesstartare

Hej,jag saknar en flicka/kvinna och känner jag mig ensam hela tiden.
kan jag få någon råd till det.


   
Citera
torg1

nvm


   
SvaraCitera
grisen

Chatta en massa på olika sidor så hittar du säkert ngn!


   
SvaraCitera

Hur gammal är du?


   
SvaraCitera

Lev livet och njut. Njut av det du har, fokusera inte på det som saknar dig.
Någon dag hittar du en, men tills dess.... Njut av livet!


   
SvaraCitera

Känner du dig ensam hela tiden är det inte en tjej du saknar utan något djupare inom dig själv. 


   
SvaraCitera

tumblr_mbhss5KQ2n1ror6v2.gif


   
SvaraCitera

Razor:
Känner du dig ensam hela tiden är det inte en tjej du saknar utan något djupare inom dig själv. 

Ensam är stark är viss mån sant men efterblivet i den mån att människan är en ganska utpräglat social varelse och du vet ju dessutom inte vilken betydelse lägger i ensam.


   
SvaraCitera

dazed: Ensam är stark är viss mån sant men efterblivet i den mån att människan är en ganska utpräglat social varelse och du vet ju dessutom inte vilken betydelse lägger i ensam.

Känner man sig ensam hela tiden tycker jag att det tyder på ett underliggande psykiskt problem. Hade den personen skrivit "ibland" så hade jag tänkt annorlunda. Jag irriterar mig även på den naiva synen att en partner skulle lösa denna känsla av ensamhet som infinner sig hela tiden.


   
SvaraCitera

Razor:

Känner man sig ensam hela tiden tycker jag att det tyder på ett underliggande psykiskt problem. Hade den personen skrivit "ibland" så hade jag tänkt annorlunda. Jag irriterar mig även på den naiva synen att en partner skulle lösa denna känsla av ensamhet som infinner sig hela tiden.

Visst så kan det vara men det är inte orimligt att man kan uppleva en jävla tomhet, sedan kan ju ibland vara en längre period också - där man upplever sig vara "ensam hela tiden"


   
SvaraCitera

dazed: Visst så kan det vara men det är inte orimligt att man kan uppleva en jävla tomhet, sedan kan ju ibland vara en längre period också - där man upplever sig vara "ensam hela tiden"

Jag kan bara referera till min egen erfarenhet, och känslan av ensamhet hos mig beror antingen på att jag saknar någon som står mig nära eller att jag har tappat kontakten med mig själv, med mina egna känslor. Känner jag mig ensam och tom utan att kunna referera till en saknad av en specifik person, då beror det på att jag har distanserat mig för mycket från mina känslor. Så fort jag aktivt ser till att bli närmare de igen känner jag mig mindre ensam. Det är min erfarenhet och den har jag backat upp med info från psykologins värld.


   
SvaraCitera