Aviseringar
Rensa alla

Saknar en tjej som fan.


Ämnesstartare

bananberg:

Förlåt att din visdom inte lyckas hjälpa mig

Är trött på "min käresta är perfekt"-syndromet bara. Perfekt existerar inte, känns som att jag är den enda som inser det eller nåt..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Supply and Demand:

Är trött på "min käresta är perfekt"-syndromet bara. Perfekt existerar inte, känns som att jag är den enda som inser det eller nåt..

Har haft en del förhållanden och flörtar och redan under tiden fanns det en hel del brister jag kunde störa mig på. Men inte med denna människa. [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bananberg:

Har haft en del förhållanden och flörtar och redan under tiden fanns det en hel del brister jag kunde störa mig på. Men inte med denna människa. [mad]

Har du vänner eller familj som träffat personen så kan de nog hjälpa dig finna brister, de har ingen anledning att ljuga nu när det är slut liksom [wink]


   
SvaraCitera

Kidnappa henne! [bigsmile]
Dold text: Eller om du är smart så går du helt enkelt vidare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I bland får man bita i det sura äpplet. [ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Supply and Demand:

Har du vänner eller familj som träffat personen så kan de nog hjälpa dig finna brister, de har ingen anledning att ljuga nu när det är slut liksom

Skiter väl i vad andra tycker :S

tetrapack:

Kidnappa henne!

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bananberg:

Skiter väl i vad andra tycker :S

Sa jag inget om, men de kan ju peka ut brister som du blundat för pga dina känslor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Supply and Demand:

Sa jag inget om, men de kan ju peka ut brister som du blundat för pga dina känslor.

De bristerna borde jag ha kommit på när jag var fylld av vrede och hatkänslor. [sad] Men ska försöka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bananberg:

Men ska försöka.

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ingen är perfekt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vakna upp och sluta tänk på det.


   
SvaraCitera

Det gör skit ont att bli lämnad, men det bästa du kan göra är nog att inte tänka på det överhuvudtaget. Sysselsätt dig med saker som får dig på andra tankar. Stimulera hjärnan.


   
SvaraCitera

stereo total:

Det gör skit ont att bli lämnad, men det bästa du kan göra är nog att inte tänka på det överhuvudtaget. Sysselsätt dig med saker som får dig på andra tankar. Stimulera hjärnan.

I second that!
Det suger, det gör det. Det bästa är att egentligen göra saker och ting du gillade redan innan, hobbys och så. Du kommer inte kunna göra något magiskt för att komma över henne direkt, det du däremot kan göra är att låta tiden gå, och det bästa tidsfördrivet tills dess är något som du gillar att göra.

Fan, sist jag försökte komma över ett ex som dumpade mig, så grävde jag ner mig i datorn. Tog typ ett år visserligen, men det gick till slut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad]


   
SvaraCitera

bananberg:

Men eftersom att hon bad mig dra åt helvete så finns det inget att göra. Men öh, hjälp mig gå vidare med era strålande tips. please.

Folk som "ber" en dra åt helvete är skräp. Du kan få någon bättre.


   
SvaraCitera