Aviseringar
Rensa alla

Saknar kärlek):


Nia
 Nia
Ämnesstartare

Okej asså jag är helt ny här & registrerade mig bara för jag vill ha fler vänner, ugh, alltså jag har social fobi vilket gör d skitsvårt för mig att få vänner irl då jag inte vågar snacka med okända liksom... Jag vill ha nära vänner, någon att älska, ah allt d där. Gärna nån som bor i Stockholm....... Jag fyllde 16 igår & vill lära känna folk som är 15-17 typ..... skriv ba t mig om du tkr jag verkar intressant alls haha. D tkr iaf mina 500 följare på Twitter ;);););););) nej men ja haha typ, jag är tjej, som sagt 16, gillar djur & Twitter, spelar LoL & liiite Minecraft....haha jag är fett desperat ;-;


   
Citera

Nia: gillar djur

Rodnar som alla kvinnor


   
SvaraCitera
Nia
 Nia
Ämnesstartare

Tickstart:

Rodnar som alla kvinnor

många män & folk av andra kön också dock :))))


   
SvaraCitera

Fan, jag är för gammal....igen :(( 
17, oh gu, long time ago

Mitt cv:
Counter-Strike 1.5
Counter-Strike 1.6 
Har en katt
36mil från Stockholm


   
SvaraCitera

Hejsan, fyller 15 snart spelar lite minecraft och lite cs. Tycker om att fota och vara kreativ. Skicka ett meddelande om du vill,om inte skit i ett... Blink


   
SvaraCitera

Är 99:a från Göteborg! Jag verkar intressant då 2 kändisar följer mig på twitter (skryt)
Jag stödjer PETA, gillar skräckfilmer och har en novell som läses av 388 (skryt)


   
SvaraCitera

98:a lååångt ifrån Stockholm, cs go är de ända jag spelar för tillfället så börja spela det så har du en ny vän B)


   
SvaraCitera

Nia: spelar liiite Minecraft....

Spela? Min server? 😉


   
SvaraCitera

Tickstart:

Rodnar som alla kvinnor

nänänä. Den gubben gick inte.
Här har vi en brud som endast tycker om 2 hundraser. Inga andra djur typ. 
Katter, dom är liksom läskiga.


   
SvaraCitera

dunderhonung: Här har vi en brud som endast tycker om

dunderhonung: hundraser

hund = djur Rodnar


   
SvaraCitera

Tickstart:

hund = djur Rodnar

2 raser 🙁 om dom inte hårar vilket de gör 🙁


   
SvaraCitera

dunderhonung:

2 raser 🙁 om dom inte hårar vilket de gör 🙁

tyst du så inkonsekvent! +_+'


   
SvaraCitera

bor inte i sthlm och är 27, tror inte vi har mycket gemensamt


   
SvaraCitera
Nia
 Nia
Ämnesstartare

OBS!!!!!! Snackar EJ med rasister eller sexister.                                                                     

Nia:
Okej asså jag är helt ny här & registrerade mig bara för jag vill ha fler vänner, ugh, alltså jag har social fobi vilket gör d skitsvårt för mig att få vänner irl då jag inte vågar snacka med okända liksom... Jag vill ha nära vänner, någon att älska, ah allt d där. Gärna nån som bor i Stockholm....... Jag fyllde 16 igår & vill lära känna folk som är 15-17 typ..... skriv ba t mig om du tkr jag verkar intressant alls haha. D tkr iaf mina 500 följare på Twitter ;);););););) nej men ja haha typ, jag är tjej, som sagt 16, gillar djur & Twitter, spelar LoL & liiite Minecraft....haha jag är fett desperat ;-;


   
SvaraCitera
Nia
 Nia
Ämnesstartare

dunderhonung:

Här har vi en brud som endast tycker om 2 hundraser.

vilka? please don't say chihuahua or something ):


   
SvaraCitera