Aviseringar
Rensa alla

saknar min bästis


Ämnesstartare

hej..:)

i snart ett halvår har jag varit bästa kompis med världens underbaraste kille..endå ifall han är små elak & sånt så hindrar det verkligen inte mig från att verkligen älska honom..brukar inte älska personer så lätt , men honom älskar jag verkligen.
Och under sommaren har vi inte alls haft en bra relation , vi snackade knappt..
men sen träffades vi änteligen nu när sommaren höll på att ta slut , och vi kom verkligen varrandra nära igen..tills ungefär en månad tillbaka. Han slutar svara mig , ja..han dissar mig! och kan (vill?) aldrig träffas.
Det sårarar mig verkligen , det känns som att något verkligen saknas av mig. Som att jag har förlorat honom.
Han bryr sig inte om mig längre och det känns..inte bra!
Har sagt till honom flera gånger och han har lovat att han ska skärpa sig men NEJ! ingen förändring..
och jag orkar inte ha det så längre ju! men vill verkligen inte säga upp kontakten med honom..för kan inte vara utan honom , men han bryr sig verkligen inte längre..

vad ska man göra då?


   
Citera

du kan inte tvinga honom... :/


   
SvaraCitera

VARFÖR älskar du honom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vet inte varför jag älskar honom , jag bara gör det...


   
SvaraCitera

jag har aldrig blivit sådär sårad och det är väl för att jag aldrig släpper någon inpå livet. Eller det gör jag ju, men det kräver rätt lång tid.


   
SvaraCitera

tycker det verkar uppenbart att han inte har några känslor för dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har INTE sånna känslor för honom..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och han säger att han älskar mig sjukt mycket och sånt (när han väl svarar) en gång i veckan kanske..fan..jävligt konstigt ? eller ?


   
SvaraCitera

"Vänner" som aldrig hör av sig eller ständigt kommer med undanflykter är inte ens värda att få kallas för just vänner. För mig är det så att ser man ett värde i sina vänner, då upprätthåller man även kontakten. Sen är det en helt annan femma om man har en överenskommelse sedan tidigare med sina vänner, att de accepterar att man inte hör av sig.


   
SvaraCitera