Aviseringar
Rensa alla

Saknar min vän.


Ämnesstartare

Jag har en vän som har varit en stor del av mitt liv men som nu på senare tid har nästan försvinnut helt och hållet från mitt liv..hon värkar inte se problemet och typ håller på att glömma mig känns så konstigt och när jag skriver något långt om att jag saknar hemne så värkar hon inte fatta det. Vad ska jag göra?


   
Citera

Ring henne eller gå och träffa henne f2f så kanske hon fattar allvaret


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kebaab02:
Ring henne eller gå och träffa henne f2f så kanske hon fattar allvaret

Nja våra föräldrar har bråkat och hon säger att vi har typ vuxit ifrån varandra.


   
SvaraCitera

Avregistrerad:

Nja våra föräldrar har bråkat och hon säger att vi har typ vuxit ifrån varandra.

Då kanske det är så, att ni vuxit ifrån varandra. Det är ju klart att man kan sakna henne och alla härliga minnen men ibland så går livet vidare. Det är bara något man får acceptera ibland.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kebaab02:

Då kanske det är så, att ni vuxit ifrån varandra. Det är ju klart att man kan sakna henne och alla härliga minnen men ibland så går livet vidare. Det är bara något man får acceptera ibland.

Hmm kanske det..får väl nya vänner..


   
SvaraCitera

Avregistrerad:

Hmm kanske det..får väl nya vänner..

Klart du kommer, finns ingen anledning till att du inte skulle få det <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kebaab02:

Klart du kommer, finns ingen anledning till att du inte skulle få det <3

Hmm du kanske har rätt får vara nöjd med det jag har och det är tillräkligt för jag ska må bra 🙂


   
SvaraCitera

Avregistrerad:

Hmm du kanske har rätt får vara nöjd med det jag har och det är tillräkligt för jag ska må bra 🙂

Glad att jag kunde hjälpa ^^ <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kebaab02:

Glad att jag kunde hjälpa ^^ <3

Tackar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kebaab02:

Glad att jag kunde hjälpa ^^ <3

Hon var nog inte lika bra vän längre ”vuxen livet” var tydligen viltigare en vänner.


   
SvaraCitera

Avregistrerad:

Hon var nog inte lika bra vän längre ”vuxen livet” var tydligen viltigare en vänner.

Hon kommer inse senare att hon prioriterade fel. Men ta inte tillbaka henne när hon kommer krypandes igen. Visa att du gått vidare och har det bra istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kebaab02:

Hon kommer inse senare att hon prioriterade fel. Men ta inte tillbaka henne när hon kommer krypandes igen. Visa att du gått vidare och har det bra istället.

Ska försöka..


   
SvaraCitera

Avregistrerad:

Ska försöka..

Gör ditt bästa bara <3


   
SvaraCitera
Jas
 Jas

Gör vad du känner. Om du saknar henne borde du berätta det. Om hon bryr sig om dig och du om henne borde ni diskutera. Döm henne inte för hennes val. Ibland kan saker vara svårt. Om hon försöker hitta sig själv kanske hon inte kan träffa dig. Fråga om hon vill göra något och ha tålamod.


   
SvaraCitera

Vet att detta inte kanske hjälper dig överhuvudtaget, men jag har inga vänner. Vill ha en vän som står mig nära som är snäll, kan hjälpa mig osv. Mitt liv känns bara skit.


   
SvaraCitera