Aviseringar
Rensa alla

Saknar trollen


Ämnesstartare

Synd att alla troll har avreggat tex kuk och knarko dom gjorde så de hände ngt här eller va tycker ni? 


Ämnesstartare

Thé King:
Synd att alla troll har avreggat tex kuk och knarko dom gjorde så de hände ngt här eller va tycker ni? 

Oj råkade göra 2 trådar modsen får gärna ta bort denna 


Väldigt tråkigt ja..

Kappa


Ämnesstartare

Du är ju kvar? Blink


SvenskWithAttitude:
Du är ju kvar? Blink

Meenn ååh skulle ju för fasen skriva det Arg


Ämnesstartare

CitronSaft:

Meenn ååh skulle ju för fasen skriva det Arg

Haha. Mycket glad


inte roligt att va ensam


Ämnesstartare

feel ya