Aviseringar
Rensa alla

Salam Sued


Ämnesstartare

Asha:

[crazy][crazy][crazy][crazy][crazy]

Usama Bin Ladin är ju efterbliven [zzz]

Ja till viss del iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SRBCCCC:

Abooow

BOM BOM BOM


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Ja till viss del iaf.

Vadå till viss del? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

BOM BOM BOM

Hade Mohammed en liten kuk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

Vadå till viss del? [crazy]

Kampen mot USA kan ju till viss del vara befogad men sättet han utnyttjar islam och helt förvrider den för att få med sig folk och föra krig kan ju ifrågasättas och sen har man ju civila offer osv. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

BOM BOM BOM


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Kampen mot USA kan ju till viss del vara befogad men sättet han utnyttjar islam och helt förvrider den för att få med sig folk och föra krig kan ju ifrågasättas och sen har man ju civila offer osv.

http://sanningenomislam.se/ [crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

http://sanningenomislam.se/ <[crazy][crazy]

lol [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

Ghogha

Juste hon! 😛
påminner liiiite om haale[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

Juste hon! 😛
påminner liiiite om haale

snackade med henne på facebook [bigsmile]

dazed_and_confused:

lol

Det här är en evangeliskt kristen webbplats med syftet att nå ut till Sveriges kristna med information om islams sanna natur.
bla bla bla ...

Död åt KD!

"[...] KDs ledare Göran Hägglund säger tydligt att partiet kan komma att nominera även muslimer för politiska positioner inom KD. Eftersom muslimer inte delar den kristna grunden i KD, så har partiet en gång för alla blivit ett allreligiöst parti för människor med humanistiska värderingar.
[crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

snackade med henne på facebook

haale+!??!
lr den andra?
fett coolt iaf 😀 chi goftin?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dröm: SD = 10%

Profetisk budbärare: Peter Dobermann
Datum: 2009/11/16
Källa: Sanningen om islam

Den 31/8 -09 vaknade jag upp en morgon med följande ord i sinnet: SD = 10%. Jag vill ge er följande tolkning att pröva:

Drömmen handlar om nästa val. Herren vill skaka om Sverige och förändra nationen. Den nuvarande invandringen måste brytas. Den kommer inte att leda till någonting gott. Islam är och är förblir en fiende och fiendskapen blir snart synlig. De fallna jungfrurna kommer att attackera er för er ståndpunkt. De kommer att åberopa tolerans, medmänsklighet och religionsfrihet, men djävulen är deras mästare, deras gud. Ni ska tillbe Mig, säger Herren. Gör inte som Israel. De släppte in avgudarna i sin nation och det blev deras fall. Ni ska lära av historien, säger Herren. Ni ska lära av Mitt Ord. Jag visade Peter i en dröm, ett procenttal som kan bli verkligt nästa val. Detta procenttal kommer inte att ges till er gratis. Ni måste be och ni måste fasta för att Jag ska höra er och handla å era vägar. Jag vill välsigna Sverige, men landet har gjort så mycket ont, att Jag nu vill låta Min vrede drabba dem som avsagt sig min bekantskap.

Kom till Mig, säger Herren. Sök Mitt hjärta och handla i enlighet med profeternas ord. Ni kommer att bli förkastade, ni kommer att bli fördömda, men det blev också Jag, säger Herren. Vill ni gå i Mina fotspår?

http://sanningenomislam.se/profetia.asp?profID=79 [love][love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

a

Blir du äcklad utav äldre killer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

lr den andra?

andra

detberorpå:

chi goftin?

frågade lite om hon hade texten till hennes låtar och så.. sa att hon ägde och så. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SRBCCCC:

Blir du äcklad utav äldre killer

Nej, varför frågar du det? :p
Lr, det beror ju också på hur dom ser ut men... Det är ju individuellt.

Asha:

frågade lite om hon hade texten till hennes låtar och så..

-.-
Du får chansen att snakka med en intressant preosn & du fråga rdet?!

Asha:

sa att hon ägde och så.

🙂 snakka ni persiska?


   
SvaraCitera