Aviseringar
Rensa alla

Salem 2008: Upp till kamp mot allt


Ämnesstartare

Gud_:

Jag är på din sida, tror jag åtminstående.

det är bra. jag meddelar när revolutionen kommer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

Lördag den 6 december i Salem centrum kommer vi att sätta oss mellan dem våldsromaniska fånarna för att visa att vi inte tolerar sådan hög grad av idioti.

Det vore ballt, jag är på!

Demonstration mot demonstrationen mot demonstrationen samt den huvudsakliga demonstrationen. ascoolt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad sägs att inte ens bry sig?
Då kan både höger- och vänster-"aktivisterna" få sin årliga dos av rallarsvingar och gubbrottning?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gud_:

Ser dock inte att våld kan vara lösningen på något problem.

<3

Afa borde bli världens hippies istället för att leka balla och slå på folk för att de slår på dem. Tänk om de istället sprang fram till alla nazister och kramade dem. Gjorde något häftigt och oförutsägbart! För det är inte ballt att springa omkring med masker och palestinasjalar för ansiktet och göra dumheter.

Om jag vore högsta tuppen i någon såndär vänsterrörelse skulle jag bara göra asballa saker. Jag skulle ställa mig bland alla nazis med ett gäng blattar och demonstrera med skyltar om hur hemskt det är att en kille dog. Avdramatisera hela grejjen. Göra någonting som faktiskt statuerade ett exempel, jag skulle krama nazis och säga att vi alla var människor. För sen kan de ju komma och snacka om hur ickenazistisk deras demo är liksom, jag tror inte de skulle bli glada av att ha massa blattar i sitt tåg. Såna grejjer tänker de inte på! Nej, bara allt det där klassiska, tråkiga... som inte tar en någonvart, för allt de gör är att vara ännu värre än sina motståndare och då blir de klassade som samma skit som dem. Jävla skitvänsterrörelser! DÖÖ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snweater:

Vad sägs att inte ens bry sig?

För att man kanske tycker att nazidemon är fel? Man kanske vill göra någonting för att visa det också? Jag tror att man ska göra det, det är bra. Men de gör så feeeeel!

Såntdär är typ bara till för snorungar som vill leka balla men inte riktigt sympatiserar tillräckligt med nazisterna, så då blir de afa istället, för då får man iaf vara ball anarkist. JÄVLA PATRASK!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron:

Om jag vore högsta tuppen i någon såndär vänsterrörelse...

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

och alla andra som råkar komma ivägen eller som av någon anledning det ena eller andra lägret anser vara suspekta.

Fel. Bar ena sidan håller på med sådant.

Kablash__:

Vad jag har hört är det AFA som står för våldsligheterna vid salem marcherna. Men jag är inte så påläst så jag vet egentligen inte helt hundra.

Vänstern står för allt våld. Dom har sönder marken för att få tag på stenar, slår sönder saker, välter containrar, tänder eldar i papperskorgar och i skolor, tänder bengaler som dom kastar omkring sig.

Farliga och oansvariga människor. Skulle något hända t.ex en mamma med barnvagn pga vänsterextremerna så skulle inte dessa människor ta något som helst ansvar.

KarlMarx:

Det brukar inte direkt vara något våld i Salem från någon sida. Men det är klart, om polisen inte fanns där så skulle AFA garanterat attackera nazisterna som inte skulle vara sena att göra det samma.

Det vore likt er. Att attackera en grupp där många är ovetande och absolut inte är på platsen för att slåss. Men kom bara så kommer ni få så duktigt med stryk från alla håll och kanter, polisen lär inte vara nådiga er.. Förvänta er överkörningar med polisbuss och spräckta skallar (Ja, sånt händer vid derbyna i fotboll exempelvis).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KarlMarx:

men om de t.ex. skulle stå ett litet gäng AFA:iter längst marschvägen och inga poliser fanns i sikte så skulle nazisterna nog inte tveka att anfalla...

Det skulle vara obefogat efter allt AFA gjort menar du? Det är en tidsfråga innan er terrorrörelse förbjuds och avslöjas.

mörknäs:

eller möjligen att jag skulle gå dit bara för att slåss på polisens sida.

Polisen slåss inte, det är vänstern som försöker slåss med polisen om något.

Viljans Triumf:

och dem så kallade nazisterna är rövhål.

Alla som går i marschen är inte NS, dock är jag själv det och nej, jag är inget rövhål..

Snweater:

Då kan både höger- och vänster-"aktivisterna" få sin årliga dos av rallarsvingar och gubbrottning?

Fel. Vi slåss inte i Salem öht.. Undvik gärna att skriva saker du inte har särskild koll på.

framtidstron:

istället för att leka balla och slå på folk för att de slår på dem.

Årets lögn. Vänstern slåss inte för att "andra har slagit oss". Det är en medveten handling utan orsak, vänstern är precis som alla andra våldsamma grupper.. Dock skyller dom gärna ifrån sig och du har gått på struntpratet.

framtidstron:

Jag skulle ställa mig bland alla nazis med ett gäng blattar och demonstrera med skyltar om hur hemskt det är att en kille dog.

Vi har inga skyltar, arrangören skulle tillrättavisa er för erat regelbrott. Förmodligen skulle ni inte kunna hålla er och därmed bli utslängda.

framtidstron:

Avdramatisera hela grejjen.

Skulle du aldrig lyckas med. Svenskfientligheten är ett stort problem för många människor idag, särskilt i storstäderna.

framtidstron:

jag skulle krama nazis och säga att vi alla var människor.

Du lever i en drömvärld eller så är du bara allmänt verklighetsfrånvarande. Du tror att du kan komma fram och krama oss och börja prata om att alla är människor? Det är ju sorgligt i sig att du är så naiv..

framtidstron:

För sen kan de ju komma och snacka om hur ickenazistisk deras demo är liksom, jag tror inte de skulle bli glada av att ha massa blattar i sitt tåg.

Det finns invandrare som går i Salemmarschen.. Det är hur som helst oväsentligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grön och Vit:

Fel. Bar ena sidan håller på med sådant.

Svar nej

Grön och Vit:

Alla som går i marschen är inte NS, dock är jag själv det och nej, jag är inget rövhål..

Jag skrev "så kallade" nazister, inte Nazister, det är en stor skillnad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron:

För att man kanske tycker att nazidemon är fel?

Vad är fel? Du får ju precisera dig!? Är det fel att vi minns Daniel? Är det fel att protestera mot svenskfientlighet? Är det fel att vara stolt över svenskt civilkurage? Är det fel att vara stolt över nordiskt hjältemod?

framtidstron:

Jag tror att man ska göra det, det är bra. Men de gör så feeeeel!

Vad är det som är bra? Vi har en marsch mot svenskfientlighet vilket är ett stort problem idag som döljs och förnekas av ansvariga politiker.

framtidstron:

Såntdär är typ bara till för snorungar som vill leka balla men inte riktigt sympatiserar tillräckligt med nazisterna

Här visar du hur fel du har. Polisen har kartlagt vänstern i Salem, det är uteslutande svenska medelklassungdomar. Den stora medelklassen som förmodligen inte vet så mycket om hur det är ute i ghettoförorter. Dessa använder "arbetarklassen" och "invandrare" som argument för att få slåss.

framtidstron:

så då blir de afa istället, för då får man iaf vara ball anarkist. JÄVLA PATRASK!!

Medelklassen är sällan NS. Medelklassen utgör däremot en stor del av PK-folket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

Svar nej

Svar jo.. Om det är Salem vi fortfarande skriver om. Vi har aldrig slagits i Salem.

Viljans Triumf:

Jag skrev "så kallade" nazister, inte Nazister, det är en stor skillnad.

Jag är likväl en av de du åsyftar..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grön och Vit:

Du lever i en drömvärld eller så är du bara allmänt verklighetsfrånvarande.

Är inte det samma sak?

Grön och Vit:

Du tror att du kan komma fram och krama oss och börja prata om att alla är människor?

Ja, jag tror på kärlekens läkande kraft!
Nej idiot, jag tror inte att det skulle få er att sluta tänka så idiotiskt. Men det skulle dels vara ballt, och sen så skulle det bli så avdramatiserande. Och det är det som behövs. Istället så skapar bara vänstersidan ännu mer dramatik genom att kriga ÄNNU mer och det tror jag bara gör att det hela trappas upp ÄNNU mer och det fyller ingen som helst funktion, tvärtom så går det emot deras egentliga syfte, det gör det hela bara värre.

Grön och Vit:

Förmodligen skulle ni inte kunna hålla er och därmed bli utslängda.

"ni", "ni", "ni", "ni".
Ja, tack för att du visade hur vänsterrörelsen lyckats förstöra för sig själv genom att få folk att tänka som du. Det är precis det som är problemet. Det borde vara deras högsta prioritet att göra någonting åt just det. SLUTA KRIGA!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grön och Vit:

det är uteslutande svenska medelklassungdomar.

Grön och Vit:

Dessa använder "arbetarklassen" och "invandrare" som argument för att få slåss.

Jag vet? Det är snorungar som är uttråkade och vill leka balla anarkister, precis som jag sa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron:

Jag vet? Det är snorungar som är uttråkade och vill leka balla anarkister, precis som jag sa.

Dom är inte i närheten av att vara NS vilket du gav sken av.

Se nedan:

framtidstron:

Såntdär är typ bara till för snorungar som vill leka balla men inte riktigt sympatiserar tillräckligt med nazisterna, så då blir de afa istället


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grön och Vit:

Polisen slåss inte, det är vänstern som försöker slåss med polisen om något.

och polisen står inte och tittar på, så sluta sprid propaganda utan inneboende logik. nazistpacket borde veta bättre än så. lär er av er historia.


   
SvaraCitera