Aviseringar
Rensa alla

Sålt aktier


Ämnesstartare

Buddah: Glömt inte att du kan komma att få skatta på pengarna du tar ut när du säljer, om du gått plus.

Det kommer jag få göra men .. detta va löjligt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah: Glömt inte att du kan komma att få skatta på pengarna du tar ut när du säljer, om du gått plus.

Står ju under : Ej likviderade vpaffärer och att jag kan använda pengarna för att köpa nya aktier osv. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her: Du kanske får ett bättre svar på Flashback.

Får ta en titt, såg dock rätt rörigt ut 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe: spela på king.com istället

Kan du spela åt mig då?


   
SvaraCitera

vill också lära mig allt de där om aktieskit o fonder Gråter orkar inte. gick med i nordnet för att ja fick biobiljett o de har ringt tusen gånger o vill se hur de går för mig. har lust att säga biobiljett när de frågar varför jag öppnade en aktiegrejs hos dem mvh okunnig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu: vill också lära mig allt de där om aktieskit o fonder  orkar inte. gick med i nordnet för att ja fick biobiljett o de har ringt tusen gånger o vill se hur de går för mig. har lust att säga biobiljett när de frågar varför jag öppnade en aktiegrejs hos dem mvh okunnig

haha! Då är vi på samma nivå :<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lundini: Kan du spela åt mig då?

Jag kan men vill nog inte... Gillar att behålla pengarna jag tjänar därSöt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjänade drygt 200 000$ i aktier idag Rodnar
Sen att det var på GTA V spelar mindre roll!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är 3 dagars likviditet på aktier. Du kan dock köpa nya men om du vill ha Cash får du vänta .  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fick optioner för 80000 från jobbet, rätt najs. Med förutsättning att de blir värda nåt, men historiskt ser det bra ut iafTumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det där är ju en långtidsprocess oftast, ifall man vill bli miljonär alltså..  Och man måste köpa för ganska stora summor..  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Det där är ju en långtidsprocess oftast, ifall man vill bli miljonär alltså..  Och man måste köpa för ganska stora summor..  

Ju högre risker man tar desto fortare kan det gå om man har tur. Men risken att förlora ökar ju samtidigt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Ju högre risker man tar desto fortare kan det gå om man har tur. Men risken att förlora ökar ju samtidigt. 

Ja, får man en kick utav att utsätta sig för sånt så!! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Ja, får man en kick utav att utsätta sig för sånt så!! 

Ja är som ett spel om man inte investeringar långsiktigt. Inte bra egentligen för man blir en spelare 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Ja är som ett spel om man inte investeringar långsiktigt. Inte bra egentligen för man blir en spelare 

Aa 🙁 


   
SvaraCitera