Aviseringar
Rensa alla

Samband mellan ex


Ämnesstartare

Det behöver nödvändigtvis inte gälla ex men personer ni kärat ned er i eller blivit intresserade av.

Har ni sett samband mellan personer ni tyckt om kärleksmässigt? T.ex. att de ser lika ut, beter sig likadant, har liknande bakgrund eller personlighet?

Förenklar undersökningen men motivera gärna och berätta även varför ni tror att det varit så för er - om ni kanske har vissa krav eller särskilda egenskaper ni vet att ni gillar osv.


   
Citera
NEMI
 NEMI

ja alla har haft flera personlighetsdrag gemensamma.
finns ett rätt tydligt mönster.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ah mest personligheten kanske. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Personlighetsmässigt, definitivt inte utseendemässigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dela gärna med er av vad:) då kanske vi kmr närmare ngt svar... färger, optimister, målmedvetna, lojala, känsliga

Zymba:
Personlighetsmässigt, definitivt inte utseendemässigt

Exodus:
Ah mest personligheten kanske. 

NEMI:
ja alla har haft flera personlighetsdrag gemensamma.
finns ett rätt tydligt mönster.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahlurad:
Dela gärna med er av vad:) då kanske vi kmr närmare ngt svar... färger, optimister, målmedvetna, lojala, känsliga

feminina


   
SvaraCitera

hahahlurad: Nej

de har varit väldigt olika på alla sätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

de har varit väldigt olika på alla sätt.

Mina med, nyfiken på hur det blir så verkar finnas många förklaringar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De har alla varit svin. Party

Nä men ok för att vara mer specifik: de har alla haft jävligt allvarliga problem med sig själva och jag har alltid gått in som en sån som de tror ska "fixa dem"... De har alla haft sociala svårigheter, på olika sätt. De har behandlat mig illa och varit egoistiska.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymba:
De har alla varit svin. Party

Nä men ok för att vara mer specifik: de har alla haft jävligt allvarliga problem med sig själva och jag har alltid gått in som en sån som de tror ska "fixa dem"... De har alla haft sociala svårigheter, på olika sätt. De har behandlat mig illa och varit egoistiska.

hade de mommy issues


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahlurad: Ja, både utseende- och personlighetsmässigt

Inte konstigt, känner till mina preferenser.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej absolut inte. Min smak som tonåring skiljer sig från min smak nu, även om jag var medveten om hur oseriösa mina relationships var o att jag gick efter vad som var tillgängligt. He he


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymba: Nä men ok för att vara mer specifik: de har alla haft jävligt allvarliga problem med sig själva och jag har alltid gått in som en sån som de tror ska "fixa dem"... De har alla haft sociala svårigheter, på olika sätt. De har behandlat mig illa och varit egoistiska.

Känner lite likadant
kan det ha ngt med att de egoistiska alltid visar sig 1930821 ggr bättre? (+ en massa annat såklart)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exodus:

hade de mommy issues

ja, en del (mina)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad skrev du?

hahahlurad: Citera


   
SvaraCitera