Aviseringar
Rensa alla

Samhället är korrupt, alla kvinnor är svartsjuka på framgångsrika män


Ämnesstartare

Så fort jag berättar hur mycket uppmärksamhet jag får av kvinnor så kommenterar de hatiska kommentarer och säger att jag ljuger. När jag är exemplet på hur män borde vara så blir man hatad av kvinnor och de vill helst inte att det kommer fram så andra får veta eller ta del av ens upplevelser. 

Men däremot går DET RIKTIGT BRA och det är SÅÅÅ PERFEKT NÄR MÄN är ledsna och GRÅTER FÖR ATT DE INTE FÅR knulla och de BLIR SÅ ACCEPTERADE PÅ DIVERSE FORUM SAMT I SAMTAL.

Hahahaah hela skiten är korrupt, allt som är emot dig får du reda på allt annat kan du glömma, så länge du är en nolla så är du perfekt i allas ögon, tänk på det. 

Det är ett fult spel av tjejer som pågår, de utnyttjar män genom att de ska få männen att få dålig självkänsla så de kan utnyttja dem (välja och vraka mellan män). 

Allt råd du får, tänk nästa gång på vem som ger dig råd och i vilket syfte du får råd av någon 😉 Det finns psykopater där ute som gläds åt att förstöra ditt liv, bakom skärm eller inte spelar ingen roll ;i


   
Citera
Ämnesstartare

Ok coomer 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En definition av ordet "Korrupt" kan liknas med missbruk av offentlig makt för privat vinning. Vem exakt är det som använder sin offentliga makt, för att du inte ska få tjejer att ligga med, för att du är den s.k perfekta mannen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Der coomer has joined the chat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ahh sommar, alla trolls högtid Hjärta

Hjärta


   
SvaraCitera

okRullar ögonen


   
SvaraCitera

Ortovox:
Så fort jag berättar hur mycket uppmärksamhet jag får av kvinnor så kommenterar de hatiska kommentarer och säger att jag ljuger. När jag är exemplet på hur män borde vara så blir man hatad av kvinnor och de vill helst inte att det kommer fram så andra får veta eller ta del av ens upplevelser. 

Men däremot går DET RIKTIGT BRA och det är SÅÅÅ PERFEKT NÄR MÄN är ledsna och GRÅTER FÖR ATT DE INTE FÅR knulla och de BLIR SÅ ACCEPTERADE PÅ DIVERSE FORUM SAMT I SAMTAL.

Hahahaah hela skiten är korrupt, allt som är emot dig får du reda på allt annat kan du glömma, så länge du är en nolla så är du perfekt i allas ögon, tänk på det. 

Det är ett fult spel av tjejer som pågår, de utnyttjar män genom att de ska få männen att få dålig självkänsla så de kan utnyttja dem (välja och vraka mellan män). 

Allt råd du får, tänk nästa gång på vem som ger dig råd och i vilket syfte du får råd av någon 😉 Det finns psykopater där ute som gläds åt att förstöra ditt liv, bakom skärm eller inte spelar ingen roll ;i

En sak kan jag säga och det är att enligt mina erfarenheter har du så fel i nästan allt du skrev så jag nästan hoppas att du var full när du skrev det. Det lilla jag möjligen kan hålla med dig om att det ibland kan kännas som att samhället motarbetar ambitiösa personer. Dels för Sverige har talesätt som "du duger som du är", "E är ett bra betyg och du ska vara stolt över det" eller Gud förbjude "det är ju bara pengar, pengar gör ingen lycklig". Mitt motargument mot det sistnämnda; "om det nu bara är pengar så ge hit dem, låt mig befria dig från illusionen och låt oss se hur glad du sedan är."

Min gissning är att den omtalade personen inte skull vara något vidare glad efter det. Min poäng; pengar är hårt förvärvade av; "blod, svett och tårar".

Det finns de som propagerar för brandväggar mot "opassande sidor" på skolor runtom i landet. Vad dessa människor inte förstår är att det enda filter lyckas med i sammanhanget är att filtrera bort viktiga informationskällor. Inte enbart forum så som Flashback och 4chan (de kan jag med 99% säkerhet säga kommer blockeras om filter i skolor går igenom) utan det har även hänt att ungdomsmottagningen har blockerats i skolor. Det folk som de här personerna inte inser är att filter endast är till för den otekniska massan. Filter har aldrig hindrat tekniskt begåvade från att nå ut från exempelvis hårt bevakade regimer eller instutitioner. Filter är slutligen extremt enkla att ta sig förbi, du kan exempelvis;

1. Har du hela tiden fysisk tillgång till din enhet, tanka hem valfritt linux, bränn det på USB, installera på enheten. Då ryker även eventuella keyloggers, misstänker du sådana bör du först sätta dig själv i säkerhet, exempelvis på ett skolbibliotek om vi säger att övervakningen sker från hemmet. Så ingen närstående kan stoppa dig från att bryta dig fri från den olovliga övervakningen som inkräktar på ditt privatliv. Gör du det hemma riskerar du att stoppas av olovligt överbeskyddande föräldrar, exempelvis om de är fanatiskt övertygade i någon religion (kristna, muslimska eller Jehovas vittnen, det finns många som inte gillar att barn hänger på ungdomsmottagningen eller ungdomar.se för den delen).

På det här viset kan även internetfilter sabotera väldigt mycket i det demokratiska samhälle vi faktiskt lever i. Sprid gärna vidare, den här uppsatsen får bli mitt bidrag till det toleranta och digitala samhälle vi gemensamt byggt upp. Om föräldrar inte får läsa sina ungdomars fysiska dagböcker, såvida misstanke om brott inte föreligger, så kanske de inte ska få göra dataintrång på sina ungdomars digitala enheter heller.

2. Spoofa din DNS med "dnsmasq", byt din dnsserver till Google "8.8.8.8" och spoofa även din mac med "macchanger", på det sättet finns det stor chans att du kan komma åt sidor även om någon ISP i det land du för tillfället befinner dig i har dns-blockat sidorna.
3. Det kanske viktigaste är att inte använda dessa knep för att bryta mot någon lag, förutsatt att du inte blir journalist och skriver från förtyckande diktaturer. I så fall bör du även anonymisera din trafik via Tor, så ingen nosande Xi "lång trång gång" Jinping kan komma åt dig för lätt. Tor är inte i sig själv olaglig.

Sakerna jag skrev ovanför hade jag aldrig kunnat komma fram till om det inte vore för att jag har ett brinnande teknikintresse och är generellt ambitiös i saker jag tar för mig. Det har varit en ögonöppnare för mig att syssla med datorer och liknande. Jag kan säga att det där är faktiskt något som till och med 70 åriga Berit skulle kunna göra. Man behöver inte heller någon monsterdator. Cool

De som ställer sig bakom förslaget om filter är förmodligen själva inte speciellt tekniska och därför vet de inte vad de säger, yolo! PartyGlatt skålande


   
SvaraCitera

Vad menar du med ";)"?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vilket märklig trådstart.  Skeptisk  Mycket glad

Vet du över huvud taget vad ordet "korrupt" betyder. Jag kan sträcka mig till att samhället dvs själva statsapparaten dvs de som styr landet är korrupta. Alltså politikerna. Men bara lite om man jämför med riktigt korrupta länder.

De allra flesta kvinnor attraheras nog av framgångsrika män eftersom de är så pass smarta att de är medvetna om att de själva kan höja sin levnadsstandard genom att ingå ett förhållande med en framgångsrik man. Då misstänker jag snarare att det är lite svårare för en man av sk arbetarklass att inleda ett förhållande med en framgångsrik kvinna. Men det är bara min egna gissning. Själv skulle jag definitivt INTE ha det problemet. Skulle gärna inledande ett förhållande med en framgångsrik kvinna och på det sättet få en högre levnadsstandard.

Hur sedan den sexuella biten har med framgång att göra hänger jag inte riktigt med på?


   
SvaraCitera