Aviseringar
Rensa alla

Samlad tråd med tips till alla 15 åringar som vill tjäna pengar.


mrman:

Haha vi rev våren bastu hemma och byggde ut badrummet istället så att vi kunde ha en badkar som används lika lite som bastun användes Galen

Där ser du! Så istället för att göra något oanvänt av det hela så var mamma smart och gjorde ett reserv förråd men plastiga pengar! För ett år sen klädde jag på mig bikinin och gick in i plast paradiset och försökte simma. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

- Råna folk

- Sälj droger

- Spela in en sextape

osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eskort


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Städa hemma hos UM'are!


   
SvaraCitera
hor4n

Koka meamfetamin i en husbil. Spräng en bomb hos hells angel visa vem som bestämmer sälj det. Skaffa ett nördigt men cool namn

 Bryter säkert nån regel nu


   
SvaraCitera

Reeeetooo: - Mcdonalds

Vilken 15 åring får jobb på Donken?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Johansson:

Vilken 15 åring får jobb på Donken?!

Enligt mcdonalds själva anställer dom 15 åringar 


   
SvaraCitera

Reeeetooo: Enligt mcdonalds själva anställer dom 15 åringar

Källa? Ah men det är ju bra i alla fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Johansson:

Källa? Ah men det är ju bra i alla fall.

Källa = arbetsledare på diverse mcdonalds som polare har jobbat på. Har själv haft turen att ha bygg som jobb på lov osv under skolgången samt barnpension.


   
SvaraCitera
mera
 mera

Dela ut reklam.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Flytta till sydkorea och börja på starcraft gymnasiet och träna som fann, så kanske du har en chans


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

näh men om jag ska vara lite seriös, så är ju faktiskt youtube en Ide om du är bra på något blir man känd så blir det ju ändå lite cash.


   
SvaraCitera
GraGo

Jag kan berätta hur jag ALDRIG gjorde.

Jag tog aldrig hostmedecin och blandade med Jod och lut.

Jag köpte sedan aldrig väteklorid och blandade med väteperoxid och blandade ihop detta med den förra lösningen.

Efter det så brukade jag aldrig lägga i batterisyra och kolla så att PH-värdet är på 5.3 för att sedan lägga lösningen i ett igenstängt PVC-rör och skaka röret kraftfullt i 10 minuter.

Jag gjorde alltså aldrig Metamfetamin och sålde för 350kr grammet.


   
SvaraCitera

babyangel97: näh men om jag ska vara lite seriös, så är ju faktiskt youtube en Ide om du är bra på något blir man känd så blir det ju ändå lite cash.

Man måste vara 18 år för att få bli inneha ett Youtube partnership.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bumpar på för att komma upp så 15 åringarna kan se tråden samt folk kan komma med fler förslag! 


   
SvaraCitera