Aviseringar
Rensa alla

Samlad tråd med tips till alla 15 åringar som vill tjäna pengar.


Ämnesstartare

My dreams are her:

Man måste vara 18 år för att få bli inneha ett Youtube partnership.

Den sög... aja skaffa ett sommar jobb på verkstad eller bygg eller liknande skulle jag rekomendera om man är händig, annars funkar det väll med vilket företag som helst som tar emot,men det är ju bättre om det är något man är intresserad av. Och fixa själv istället för kommunjobb,lite pengar,kort arbetstid,tråkiga jobb(om du inte bor i enkommun som har stort utbud förstås) (typ 3 veckor) Det är mina tips.:D


   
SvaraCitera

http://hinnerdu.se/sv-se/

Bra sida ifall man vill tjäna lite snabbt bara en nackdel bor du i en mindre stad kanske inga ärenden dyker upp.


   
SvaraCitera

My dreams are her:
http://hinnerdu.se/sv-se/

Bra sida ifall man vill tjäna lite snabbt bara en nackdel bor du i en mindre stad kanske inga ärenden dyker upp.

Så jävla svårt att hitta ett riktigt bra jobb där ifall man är 15år. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo

- Mcdonalds

15-åringar får inte sommarjobba där tror jag.. 


   
SvaraCitera

Reeeetooo: samt barnpension

Hjärta


   
SvaraCitera

Hannasundqviist:

15-åringar får inte sommarjobba där tror jag.. 

jo, om de städar, men är 16 år för kassan. men är nog vanligast att få jobbet när man är över 18 och näst vanligast 16+ om de är desperata


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

så de är typ omöjligt för en 15 åring att få jobb där eftersom varje jävla tonåring söker dit.. ganska dåligt tips faktiskt för man ska ju ge förslag på där man kan sommarjobba inte ett ställa som man knappt har en lite pytte chans att få jobba.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hannasundqviist: 15-åringar får inte sommarjobba där tror jag..

Är la ba till o prata med resturangschef o kolla? Svårare äre inte. 

shatter:

Hjärta

Hjärta

Hannasundqviist:
så de är typ omöjligt för en 15 åring att få jobb där eftersom varje jävla tonåring söker dit.. ganska dåligt tips faktiskt för man ska ju ge förslag på där man kan sommarjobba inte ett ställa som man knappt har en lite pytte chans att få jobba.

Tyvärr är det så arbetsmarknaden fungerar. Det är inte stor chans att just DU får jobbet. Så är det med alla jobb


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man kan praoa på banker kiosker caféer plock jordgubbar skitenkelt ju att hitta  prao


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bibliotek livsmedelsaffär


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles: -Sälja salami

Skulle bli jätteglad om någon kom och sålde salami till mig. Förmodligen skulle jag bli bankrutt men den där jävla vitlökssalamin man kan beställa av skolklasser är så in i helvetes god.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

absentthinking: Skulle bli jätteglad om någon kom och sålde salami till mig. Förmodligen skulle jag bli bankrutt men den där jävla vitlökssalamin man kan beställa av skolklasser är så in i helvetes god.

Gillar pepparsalami, min favoritRodnarHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

absentthinking:

Skulle bli jätteglad om någon kom och sålde salami till mig. Förmodligen skulle jag bli bankrutt men den där jävla vitlökssalamin man kan beställa av skolklasser är så in i helvetes god.

Håller med, syrran sålde i höstas.. Köpte lite för många Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo:

Håller med, syrran sålde i höstas.. Köpte lite för många Rodnar

Allt för lätt hänt! Säg till mig om hon säljer igen. Rullar ögonen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

absentthinking:

Allt för lätt hänt! Säg till mig om hon säljer igen. Rullar ögonen

Vill do om inte jag köper upp allt Rodnar


   
SvaraCitera