Aviseringar
Rensa alla

Samlat betygsdokument


Ämnesstartare

Ok, nu vet jag att man får inte ha 250 poäng ig för att kunna få ett godkänt betyg. Men kan ha t.ex. 150 saknade poäng och få samlat betygsdokument eller hur fungerar det? Är det ett vanligt betyg isåfall?


   
Citera

Jag har två betygsdokument, fast för att jag hade för mycket poäng och valde att optimera betyget. Det samlade är väl det "vanliga" har jag för mig? Minns inte hur det funkade, prata med din syo?


   
SvaraCitera

WickedBarbie:

Jag har två betygsdokument, fast för att jag hade för mycket poäng och valde att optimera betyget.

Smooth [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WickedBarbie:

Jag har två betygsdokument, fast för att jag hade för mycket poäng och valde att optimera betyget. Det samlade är väl det "vanliga" har jag för mig? Minns inte hur det funkade, prata med din syo?

ska också fixa [y]


   
SvaraCitera

hönzgoggel:

Smooth [y]

Mycket! Speciellt som det tillät mig att plocka bort ett IG...

köttfärssås:

ska också fixa [y]

Gör! Är bra grej.


   
SvaraCitera

Man får ha 10% IG I för att få slutbetyg, men om man har streck får man samlat betygsdokument. Har man över 10 % IG får man samlat betygsdokument. Ett samlat betygsdokument från gymnasiet ger inte grundläggande behörighet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WickedBarbie:

Gör! Är bra grej.

för läser 2600 poäng. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WickedBarbie:

Mycket! Speciellt som det tillät mig att plocka bort ett IG...

Samma här.[cool]

IG i matte b tog jag bort.


   
SvaraCitera

WickedBarbie:

Jag har två betygsdokument, fast för att jag hade för mycket poäng och valde att optimera betyget. Det samlade är väl det "vanliga" har jag för mig? Minns inte hur det funkade, prata med din syo?

What, vad är det för något? Borde jag känna till det? [surprised] Jag läser nämligen också

köttfärssås:

2600 poäng


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köttfärssås:

för läser 2600 poäng. [smile]

Läser bara 300 jag [blush]


   
SvaraCitera

köttfärssås:

för läser 2600 poäng. [smile]

Läste 2650 tror jag.

passaro:

Samma här.[cool]

IG i matte b tog jag bort.

Tog bort eng C, var så sjukt trött på skolan vt i trean så gjorde nog ungefär 0 i den kursen [blush][blush][blush]

envitkossa:

What, vad är det för något? Borde jag känna till det? [surprised] Jag läser nämligen också

Prata med syo, jag minns inte alla detaljer runt det ^^

---
Ska springa och hämta mina betygspapper och kolla om jag minns hur det funkade!


   
SvaraCitera

WickedBarbie:

Mycket! Speciellt som det tillät mig att plocka bort ett IG...

Menar inte så. [sad]


   
SvaraCitera

WickedBarbie:

Prata med syo, jag minns inte alla detaljer runt det ^^

Kanske borde göra det, jobbigt att det nästan aldrig går att få tag på honom bara. Irriterande [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snackar du om typ... icke programrelaterat betyg typ? [tard] Att det inte följer ett program exakt eftersom du har en del IG men är fortfarande ett slutbetyg?

Betygsdokument är väll sådant om man läser över 2500 poäng kan man lägga över de sämsta betygen på det för att höja genomsnittet på sitt slutbetyg.


   
SvaraCitera

hönzgoggel:

Menar inte så. [sad]

Hur menaru då? :c

envitkossa:

Kanske borde göra det, jobbigt att det nästan aldrig går att få tag på honom bara. Irriterande [confused]

Boka ett möte, det brukar vara enda sättet... Haha, minns att jag jagade min i typ en månad.


   
SvaraCitera