Aviseringar
Rensa alla

samtalsämne?


Ämnesstartare

Hej! Jag är en tjej och snart 15 år gammal, och intresserad av en kille som är fyra år äldre än mig, alltså snart 19. Jag har bara träffat honom en gång, men våra föräldrar känner varandra. Jag har lagt till honom på facebook, men jag vet inte hur jag ska starta en konversation med honom. Någon snäll människa som har några bra tips att komma med?


   
Citera

nej. bara nej. en nittonåring har oftast ett helt annorlunda liv än en femtonåring, vilket kommer innebära mycket restriktion vid potentiellt(nyckelord) förhållande.

men om du ändå vill ha tips så skriv bara vad fan som helst. typ "ursäkta" eller "hej" och sëdan skit hur det går, blir oftast bättre då.


   
SvaraCitera

tror det är lika bra att skita i det om han är som en "vanlig" 19-åring.

De flesta jag känner skulle nog inte vilja gnugga med ngn som r 4 år yngre iaf.


   
SvaraCitera

Det lilla ni kan ha gemensamt är att ni båda förmodligen går i skolan. Men räkna inte med att du kommer kunna få hans uppmärksamhet.


   
SvaraCitera

stinaalice:

Någon snäll människa som har några bra tips att komma med?

Berätta om din senaste mens[y]


   
SvaraCitera

Prata otvingat och spontant, det du kommer på för tillfället. Om man för sig som den man är så kommer man möta människor som passar en förr eller senare; om man gör sig till så drar man till sig falska människor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amen vafan skriv hej bara


   
SvaraCitera

prata om grisar elle nåt


   
SvaraCitera

när jag var 19 så gillade jag tuttar väldigt mycket, både att prata om och att tjejer skickade bilder på deras tuttar till mig. bara ett tips[smile]


   
SvaraCitera

kebu12:

gillade

Vadå gillade?![wink][wink][wink]


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Vadå gillade?![wink][wink][wink]

[blush][blush][blush][blush]

Dold text: Fixa bild på din systers tuttar åt mig[wink]


   
SvaraCitera

kebu12:

Dold text:

Kan inte du ta ett kort nästa gång du ligger med henne bara? [confused]


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Kan inte du ta ett kort nästa gång du ligger med henne bara? [confused]

Vi kör ju bara doggy, vill inte se hennes ansikte fattar du väl[confused]


   
SvaraCitera

kebu12:

Vi kör ju bara doggy, vill inte se hennes ansikte fattar du väl[confused]

Men vafan sätt en påse på huvudet bara [shake]


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Men vafan sätt en påse på huvudet bara [shake]

Nej, jag vill ju komma över hennes ansikte. Jag säger att jag skall komma, så blundar jag medans hon vänder på sig. Sen runkar hon av den över sitt ansikte. Det är din syster det, du borde vara stolt![smile]


   
SvaraCitera