Aviseringar
Rensa alla

Sån jävla ångest över mitt liv vet inte om jag orkar mer


Sov på nätterna, lev på dagen. Ta igen det du missat och stöka inte till det


   
SvaraCitera

Benso är dumt. Sluta med det. För oftast så får man mindre ångest när man slutat, kanske inte just NÄR man slutar, men på sikt.

Mvh tjejen med egen erfarenhet


   
SvaraCitera

Människor är för självupptagna, ingen bryr sig om hur andra mår. Det förväntas att man ska må bra.
Mår man inte bra? Då låtsas man som att man mår bra.

Det hela är en förpillat komisk teater!


   
SvaraCitera

Xisco:

Du har inte provat det eller varit där innan då du kan inte veta det. Man måste våga ge saker en chans för att se om det funkar och vara villig att ta emot hjälpen.

Ah du kan ju alltid testa knarka, du vet inte fören du testar ;))))) inte sant Xisco!!!


   
SvaraCitera

Aengslig:

Ah du kan ju alltid testa knarka, du vet inte fören du testar ;))))) inte sant Xisco!!!

Lite skillnad mellan att göra bra saker och att göra dåliga saker om du frågar mig.


   
SvaraCitera

Xisco:

Lite skillnad mellan att göra bra saker och att göra dåliga saker om du frågar mig.

Vem avgör om en sak är bra eller dåligt? Något form av kollektivt medvetande? Hivemind? Borg?


   
SvaraCitera

Randroid:

Vem avgör om en sak är bra eller dåligt? Något form av kollektivt medvetande? Hivemind? Borg?

"Det som är rätt för dig är rätt för dig. Det som är rätt för mig är rätt för mig."
Om man nu ska ta en kommentar som folk är duktiga på att använda.


   
SvaraCitera

Xisco:

Lite skillnad mellan att göra bra saker och att göra dåliga saker om du frågar mig.

Randroid:

Vem avgör om en sak är bra eller dåligt? Något form av kollektivt medvetande? Hivemind? Borg?


   
SvaraCitera

deuse:

skulle ja tydligen åka dit på "pastift våld mot tjänster man" hur fan de nu gick till när ja inte rörde dom..

fy fan jävla grisar

lider med dig


   
SvaraCitera

Xisco:

Lite skillnad mellan att göra bra saker och att göra dåliga saker om du frågar mig.

du är så jävla dum i huvudet


   
SvaraCitera

deuse:

legat hemma dom senaste somrarna och jag har sån jävla ångest över de känns som jag har missat halva min ungdom och sen så känner jag att jag aldrig får ett jävla skit tillbaka

Story of my life.

deuse:

vet inte varför ja skriver de här känner för att skriva av mig bara ha de bra alla där ute!

Du kanske har missat en del. För att inte missa mer, måste du ut och leva. Träffa människor och uppleva saker. Förstår att ångesten kan göra en handlingsförlamad, vilket är därför jag tipsar om att söka upp en psykolog som kan hjälpa dig att hantera och få bot på ångesten. Sedan kan du ut och leva igen. Och inte känna att tiden bara rinner iväg. Eller nåt.


   
SvaraCitera

Brk g: jasså? För att?


   
SvaraCitera

Brk g:

du är så jävla dum i huvudet

Xisco:

Brk g: jasså? För att?


   
SvaraCitera

Xisco:

bra saker och att göra dåliga saker

Xisco:

Du har inte provat det eller varit där innan då du kan inte veta det


   
SvaraCitera

Brk g:

Du har inte provat det eller varit där innan då du kan inte veta det

Om det inte skadar dig själv eller andra ja.
Förstår vad du tänker och menar men jag sa bara toppen av isberget så att säga.


   
SvaraCitera