Aviseringar
Rensa alla

Sand i fittan på stranden


Ämnesstartare

Jag är grabb så jag vet inte så mycket om hur det är att vara tjej med allt det innebär. Dock föreställer jag mig att det måste vara ganska besvärligt att vara tjej och leva strandliv och sola, bada och surfa etc. utan att få in sand i fittan. Är detta ett problem eller inbillar jag mig bara?


   
Citera
salmon

Kanske om man gillar att ligga och bresa i sanden, men vad vet jag. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

får du sand under förhuden?


   
SvaraCitera

du inbillar dig. hur skulle sanden komma in där?

eller ja, det beror på om det i "strandliv" ingår att bli typ, bogserad åkandes på rumpan i sanden. då kan man nog få lite sand i fittan, ja.


   
SvaraCitera
salmon

Burg:

får du sand under förhuden?

Mycket glad


   
SvaraCitera
zercko

det är ungefär lika troligt som att få sand i anus


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är nog rätt besvärligt så länge man inte ägnar sig åt avklädda aktiviteter. enda tillfället det hänt mig var när min kompis dumpade en näve sand i mina bikinitrosor. good times.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lol ne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

brukar få sand i bröstvårtorna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men uppfattar ni det här som en dum fråga? Jag riktar frågan till er som har subjektat i min fråga (en fitta).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror allt att sannolikheten är väldans liten, jag har då aldrig varit med om det.

Fast det kanske har med utformningen av underlivet att göra, samt hur stora vågor det är och hur mycket kläder man har på sig osv, hm. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaa för alla ligger direkt i sanden utan vare sig bikini eller handduk.. Party


   
SvaraCitera

Gasolinerainbow:

Men uppfattar ni det här som en dum fråga? Jag riktar frågan till er som har subjektat i min fråga (en fitta).

ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bikinitrosorna är förhoppningsvis inte hängiga. 


   
SvaraCitera

zercko:

det är ungefär lika troligt som att få sand i anus

Haha älskar den komentaren Tumme upp


   
SvaraCitera