Aviseringar
Rensa alla

Sandlådan


Hikaru no go yaoi... Ush...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myschly, berätta storyen bakom ditt nick nu 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kira.Yamato: hehe, tack för påminnelsen 😛

När jag var typ 2-3 år (inte säker på den biten :D) så kom alltid en av brorsans kompisar förbi så de kunde gå till skolan tillsammans, o då sa ja typ "nontas, ah-ahlå!" (vet inte hur ja ska skriva :P), o sen typ snacka han tillbaka bäbisspråk o sa "Myschly" iställe för Michael... Sen har de hängt kvar, de e ett bra namn... Gillar det helt enkelt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

-> BTW, Hikaru är ju i tioårsåldern din pedofil... =P <-

Nja, i den forsta volymen av mangan/forsta avsnitten av animen ar han val en tolv ar. 😛 Och i de senaste avsnitten ar de ju minst 15 for fete satan! Dessutom ar de oforskamt soeta. x)

-> Hikaru no go yaoi... Ush... <-

Nej inte usch, underbart. (V)

Edit: Full? Nej, inte mer an vanligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha :P, story.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Susu: Jag tycker att du har börjat gå om mig på konstigskalan.. lr ne, du har ökat som fan i "saer" skalan... jag leder fortfarande konstighetsskalan..
I mean, you're only making yourself look worse you know... dooo di doooo di doo. A buffalo is echoing of the sound, of salesman! Of saaalesmen! A Salesman walks into a bar and says "hey can I get some nuts?" and the bartender says "You want 'nythin' else with that?".. "No, do you?" XD XD XD
There is unrest in the forest, there is trouble with the trees, for the maples want more sunlight, and the oaks have all they please... *acoustic*
BAM BAM BAM BAMBAM didodidodidido BAM The trouble with the maples and gameplayer.se issah flashin' me shipm8s off "Shipwreck ohoy!" There is trouble, in the forest, as the maples scream "OPPRESSION!" and the oaks just shake their heads! dudadUdA! Adn if we swim across a pond for, I'll look into a squirrels eyes and say "I love you".. I want to feel your salvation run all over my squiwwilli face! *bell ride* deeeww doooo.... didedidådideewwwww......
Mahå I say! I said Mahå again! Aha, crapforface is a pigwig! The pigwig is a kilwillie! Kilwille wants to :O KILL WILLIE!?!?! They demanded equal rights, but the oaks are just to greedy, so we sent scotsman to give us light! What they came back with was.. Dried, tuna? So anywho, we sent a rebel without a conscience to cry his eyes out on a martyr without a cause...
A REBEL WITHOUT A CONSCIENCE?!!? Those little pipsqueaks wouldn't know the difference between a martyr without a cause and a single malt!
*Rob Lowe whisper* kitokathiki.. Katothikaki
Hey your right Rob! I'm playing starcraft in 5 MINUTES! 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I don't want to go to work today, I'd rather stay home, and play videogames.
but I got to get up.

(bra tråd, det här. den passar min utmärkt med tanke på att jag är grym på att gå off-topic.)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myschly: 'splain yourself please. x) And I know I'm not that normal. Just ask teh HT! XD

Oooooh! O_O

adoptivpälon: Jag vet, jag ar fodd san. 8|


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adoptivpälon: n00b! 😛
"But mommy! I don't wanna go to schoool today! I want to stay home and bake cookies with yoouu.. *faint*" Kan du inget? 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hmm...Var det nagon som uppmarksammade Winks patetiska forsok till att starta en OMG I HATE TEH SUSU!!!111\\~oneonefiveone-diskussion?

Tihi! ^o^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

POKER äger 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

myschly: yeyeye, whatever. 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bleh, kan Magnhild svara pa mitt mail eller? -_-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svar: nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"a wiseguy never carries his money in a wallet, always in a role"

maffiafilmer är det bästa som finns, al pacino är den bästa som finns.


   
SvaraCitera