Aviseringar
Rensa alla

SANNING ELLER BLUFF?


Ämnesstartare

Chaa! Har en liten fråga till er, äre någon som vet något om denna sida! http://www.az-news.org/se
Låter lite för bra för att vara sant att tjäna pengar så enkelt!
Kommentarer står längst ner på sidan! Någon som redan använder sig av detta eller kanske någon av era föräldrer, jaja, tacksam för svar iaf!! Charåww..


   
Citera
Ämnesstartare

rollrob22:

Charåww..

[cry]


   
SvaraCitera

Japp, jag tjänar ca 1 miljon per dag. Redan efter 3 veckor hade jag råd med min första sportbil! Dold text: Skulle jag vilja säga.

rollrob22:

Låter lite för bra för att vara sant att tjäna pengar så enkelt!

Precis... hade det varit som de påstår så hade ju alla suttit hemma vid datorn och tjänat jättemycket pengar istället för att jobba och slita för skitlöner. Man skulle ju hinna göra 1000 surveys på en dag, hur mycket pengar skulle inte det ge isåfall.

Berätta gärna om du provar, ifall det är något att hänga i julgranen. För om man verkligen tjänar så mycket på att göra några ynka surveys så skulle man ju förstås suttit igång och gjort några hundra per dag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[cry][cry][cry][cry][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

29 träffar på Kerstin Rickardsson. Kontakta alla dem och fråga, tills du hittar den rätta arbetslösa Kerstin.


   
SvaraCitera

BLUFF

tro mig


   
SvaraCitera

BLUFF

tro mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej!


   
SvaraCitera

Fan vad tråkigt att göra så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jovars, men faan så mycket roligare än att vara ute i stek het sol och ränsa ogräs med en lön på 40 kr per timme.. Ett bra alternativ till vintern tänkte jaa på! [wink]


   
SvaraCitera

Verkar, to good to be true [cry][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Joo, ganska!


   
SvaraCitera