Aviseringar
Rensa alla

Sanningen


Ämnesstartare

Sanningen om vad ? 😛 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaron:
Sanningen om vad ? 😛 

Vad är de för löglig froga snella jör inte bort dej. Svarra den änkla froge stälingen vilken som startade tråden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lífþrasir:
allt som är

Välldigt o seriöst sackt hoppas du redan ongrar dej.Inget at scämta om.


   
SvaraCitera
Draug

ennie: Vad finns den ock hur hitar man den?? Någon skulle kanse seja i gjärtat. Men de rent skit snack.

söker du kanske du finner svaret. Det är var människas resa att finna sin egen sanning. Men en del av svaret finns nog både i oss själva och världen runtom oss. Människans hjärtan är allt för ofta fulla av svek och lögner. Finns inte mycket sanning att hämta där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie: Välldigt o seriöst sackt hoppas du redan ongrar dej.Inget at scämta om.

allt som är är sant liksom, om sanningen är total innebär det allt som finns och hur det finns osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Draug:

söker du kanske du finner svaret. Det är var människas resa att finna sin egen sanning. Men en del av svaret finns nog både i oss själva och världen runtom oss. Människans hjärtan är allt för ofta fulla av svek och lögner. Finns inte mycket sanning att hämta där.

Lyssna i din järta den vet vad du sjänner? De är en löjn enlit dej. Och i verkliger heten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lífþrasir:

allt som är är sant liksom, om sanningen är total innebär det allt som finns och hur det finns osv.

Jätte flummigt, kan inte ta dej på al var när du hollar på så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie: Jätte flummigt, kan inte ta dej på al var när du hollar på så.

det är patafysik


   
SvaraCitera
Draug

ennie: Lyssna i din järta den vet vad du sjänner? De är en löjn enlit dej. Och i verkliger heten.

i denn hjerta jag bara chenna smärtha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

Vad är de för löglig froga snella jör inte bort dej. Svarra den änkla froge stälingen vilken som startade tråden.

Svenska tack ? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaron:

Svenska tack ? 

Jo altså vad är saningen? Titteln.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Draug:

i denn hjerta jag bara chenna smärtha.

Inte ila.


   
SvaraCitera
Draug

ennie: Inte ila.

jag vit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Draug:

jag vit.

Arisk Renblod.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Se hela , så kom tbx sen ocharrow-10x10.png säg sen om ni inte tror  det inte finns en tanke bakom allt i naturen dvs en intelligent hand bakom allt !  

Theory of Everything: GOD, Devils, Dimensions, Dragons, Illusion


   
SvaraCitera