Aviseringar
Rensa alla

Sanningen om Anti-Christ och Media


Ämnesstartare

Är ni redo för sanningen om anti-christ och vad som pågår i vår sjuka värld? Hur mycket ni påverkas av allt i tvn för att bli mindre och mindre religiösa? Vad exakt det är som pågår?
Gå då in på denna länk-> *Reklam borttagen*

Jag har inte sett hela ännu, men det jag har sett gjorde mig mycket rädd, för att inget är en slump och allt sker med en mening. Hur media och storföretagen gör allt, ALLT för att förbereda människorna för Anti-Christ.

Ni kommer bli chockade om ni ser detta, och jag rekommenderar alla att se det.

Må Gud skydda oss alla från detta hemska som pågår


   
Citera

[zzz][tired]


   
SvaraCitera

Du är minst lika missbrukande som dödsguden med youtube-videos, din blogg var rentav skrämmande.


   
SvaraCitera

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ad_Hoc:

Du är minst lika påträngande som dödsguden med youtube-videos, din blogg var rentav skrämmande.

Men vadå, de är viktigt att visa vad som sker! De klippen som är där, har sanningen om alltihopa. Om folk vill se det eller inte är upp till Gud.


   
SvaraCitera

ApgBlogg:

De klippen som är där, har sanningen om alltihopa.

Det tvivlar jag på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ad_Hoc:

Det tvivlar jag på

Du kan inte tvivla när du inte vet vad som sägs eller visas. Man måste se lite för att ens ha en uppfattning. Men som sagt, om Gud vill.


   
SvaraCitera

ApgBlogg:

Är ni redo för sanningen om anti-christ och vad som pågår i vår sjuka värld? Hur mycket ni påverkas av allt i tvn för att bli mindre och mindre religiösa? Vad exakt det är som pågår?
Gå då in på denna länk-> [Sanningen]

det ända sjuka och hemska är att folk fortfarande tror på religioner..


   
SvaraCitera

ApgBlogg:

Du kan inte tvivla när du inte vet vad som sägs eller visas. Man måste se lite för att ens ha en uppfattning.

Jag läste ditt inledande inlägg, och jag har ingen större lust att ta del av konspirationsteorier. Jag tvivlar på att media och storföretagen skulle ha någon form av gemensam (anti)religiös övertygelse som de missionerar i det dolda. För övrigt, skriv "antikrist" iställt för "anti-christ", det ser väldigt fult ut när det blandas med svenska.

ApgBlogg:

Men som sagt, om Gud vill.

Du tycker inte att delegerar lite väl mycket ansvar på gud? Ska gud behöva styra minsta handling av var och en existens?


   
SvaraCitera

lilleman29:

det ända sjuka och hemska är att folk fortfarande tror på religioner..

Varför är det sjukt och hemskt?


   
SvaraCitera

Ad_Hoc:

Varför är det sjukt och hemskt?

det är liksom 2009 fattar inte att folk fortfarande går på det där..


   
SvaraCitera

lilleman29:

det är liksom 2009 fattar inte att folk fortfarande går på det där..

Jag är trött, du får gärna förklara bättre vad fan du menar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltid kul med saker man kan skratta åt :3.


   
SvaraCitera

Ad_Hoc:

Jag är trött, du får gärna förklara bättre vad fan du menar

orkar inte heller...

Hampie:

Alltid kul med saker man kan skratta åt :3.

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ApgBlogg:

Om folk vill se det eller inte är upp till Gud.

Nej, det är upp till individen.


   
SvaraCitera