Aviseringar
Rensa alla

"Sanningen om cannabis"


Ämnesstartare

Jag tänker mig att all, så kallad, informativ film/text m.m är vinklad på ett eller annat sätt, mer än säkert även denna.
Men vad tycker ni? Hur mycket är rent skitsnack? Hur mycket kan vara sant? Något särskilt som är sant/inte sant?
Dela med er av era tankar!


   
Citera
Ämnesetiketter
höna

värsta pundarmössen haha utsättas för cannabis varje dag i två veckor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:
värsta pundarmössen haha utsättas för cannabis varje dag i två veckor

Kanske bara var jag, men verkade det inte som om det var någon skillnad alls mellan pundar-mössen och nykter-mössen?


   
SvaraCitera
höna

Xisco:

Kanske bara var jag, men verkade det inte som om det var någon skillnad alls mellan pundar-mössen och nykter-mössen?

pundarmössen hittade ju inte dendär grejen O.o det gjorde nyktermössen direkt!! närminnet försämrades ju enligt dendär undersökningen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de där idioterna super ju i alla fall

klart o betalt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

pundarmössen hittade ju inte dendär grejen O.o det gjorde nyktermössen direkt!! närminnet försämrades ju enligt dendär undersökningen

Jag såg den knappt :$


   
SvaraCitera
höna

Xisco:

Jag såg den knappt :$

haha ganska stor skillnad var det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Enda tanken om alla ungdomar "Jaha, vad kul att få veta vad massa okunniga ungdomar tycker om en drog de knappt vet något om" Propaganda rakt igenom. Och snack från doktorn "Cannabis är för mig ingen lätt drog. [..] Det finns en stark koppling mellan cannabis och starkt missbruk" 
Skulle väl påstå att det inte har med drogen att göra utan människan i sig. Har många människor runt omkring mig som röker cannabis dagligen men inte skulle vilja testa på starkare droger.
Och de ungdomar de hade med som haft så dåliga erfarenheter med cannabis, skulle väl säga att precis som på alkohol kan det ibland bli lite snett. Tjejen som pratar om att hon slutade bry sig om sitt liv typ, hm... jag brydde mig inte om mitt liv innan jag började röka heller. 
Och att tunga missbrukare ofta har rökt cannabis innan? Mja, är de tunga missbrukare har de nog testat på det mesta. 
Orkade inte se hela tyvärr, så återkommer kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:
värsta pundarmössen haha utsättas för cannabis varje dag i två veckor

vad är det för "haha" med djurplågeri


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alla som kommer dragandes med "sanningen" om något och framställer det i ett visst ljus är idioter. 

lol, snacka lite om hur cannabis är, att aldrig ta det osv osv och avsluta det hela med en öl. nice. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Folkhälsoinstitutet... 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

så jävla äckligt att man kan köra folk genom en femårig+ jävla utbildning utan att de lär sig grundläggande vetenskaplig metodologi... "de flesta som missbrukar tungt har rökt på innan" OKEJ?


   
SvaraCitera
höna

isola:

vad är det för "haha" med djurplågeri

tyckte det lät kul bara. är ej för djurplågeri!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Såg lite av den men den inte så intressant. Dock är det ju ingen som kan förneka att man genom att köpa stödjer ligor och att man blir seg av att ha rökt länge. Väldigt tråkigt att se människor förändras så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Dock är det ju ingen som kan förneka att man genom att köpa stödjer ligor

HMM HOW COME


   
SvaraCitera