Aviseringar
Rensa alla

Sanningens ögonblick


Ämnesstartare

Vad tycker du om de här programmet?

Underhållande? Bara stört?

Skulle du vilja vara med och sitta i stolen?

Själv tycker jag det är riktigt underhållande! [cute]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Jag tycker det är hemskt[tard]

Lider varje gång jag ser det! fast jag brukar stänga av..

Om jag eller någon annan jag känner hade suttit i den stolen vet jag inte vad jag skulle ta mig till..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vem fan vill va med i ett sånt fjollpogram , skulle aldrig gjort det men det e kul att titta på det å se alla sjuka personer som verkligen söker in till det och vill vara med [tard]


   
SvaraCitera

dom plågar ju praktiskt tagit sig själva när dom frivilligt söker in för att förnedras inför sverige [chocked] sinnessjukt men ganska underhållande 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tragiskt och ännu mera tragiskt att folk tittar på skiten.
Hade jag bestämt hade sådana program förbjudits och aldrig visats. Det är under vår värdighet [bigsmile][love]


   
SvaraCitera
smisk

har aldrig tittat på det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Själv tycker jag det är riktigt underhållande!

^^

Men det är dåligt att utslagen på lögndetektortestet inte är 100 % korrekt. Tänk om man är på ngn miljonfråga och så åker man dit fast man talat sanning liksom.. Sen är det ju svårt att avgöra om man talar sanning också. Vad man tycker. I vissa frågor är det ju svårt att avgöra vad man tycker, dvs vad som är sanningen. Var en kvinna som åkte dit pga. det en gång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahahah linda rosing är med där nu om en 20 minuter, fattar knappt varför hon är med där[tard] xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera