Forumet - Sanningsleken!

Sanningsleken!

1132224 58 127538
Japanese draaaama "genrer" Blink

Jag hatar att jag fortsätter köpa kina puffarna, fast de är mycket mindre. Chips köper jag tillexempel aldrig längre utan när någon annan gör det. Jag hatar när man inte vet om nån är snygg eller ful och inte kan bestämma sig, som om man är kär i två stycken samtidigt och vet inte vem man pratar om.
Och jag kan hata spoilers ibland men gillar det också. Gillar det verkligen!

Nästa:
Skulle du göra en lista på grejer när du går på en dejt?

Spana också in:

Inte nu längre, men om man kollar på lång sikt så har jag jättesvårt för och skratta och ropa. Vet inte hur man börjar och skratta även om jag skulle vilja få ut allt. Och sjunger gör jag i mitt huvud.. 

Kan du sjunga eller sjunger du i ditt huvud när du följer med en lyrics som på karaoke? Har du testat sjunga som tillexempel när du ligger i sängen? 
Två till 5 tröjor för 1000kr st, handlar vanligtvis för 1000kr men inte tröjor och den ena blev ju stulen så.. bortkastade pengar på den. 1000kr för copic pennor en burk med dem annars brukar allt i konstsamlingen gå på runt tusen kronor men inte en enda sak. Så det är nog det. Också mammas tandläkarbesök var väl två tusen eller mycket mer. Vågar inte säga hur mycket för det har jag glömt. Det var en gång när hennes kort gått ut.. 

Vad är det billigaste du köpt? Mig har det vart sån där äcklig nutella för 50 öre typ. 
Aldrig. Men har druckit en hel kopp och det var den längsta tiden i mitt liv.
Jag doftar på te, jag möblerar om de på hyllan, jag värmer mina händer innan mamma dricker upp sitt te, och jag tycker det är roligt och höra vad dem heter. Brukar komma på egna namn då det är väldigt likt vissa Lolita märken. Höstskörd är fint, det är populärt vet jag. Rullar ögonen 

Vad för dofter tycker du minst om?
Parfym, trä, salver..
Jag..tänkte..precis...det. Jag vågar inte säga rakt ut längre. Nån gång när man skämtar och så då, när man pratar hur man träffades. Och jag menar det alltid. Men det är en smaksak. Annars brukar jag ignorera och studera andra detaljer. Jag vill inte bli kär i en tomtefar däremot vill jag gifta mig med en kock. 

Vad var det senaste du sa högt?