Ändrar mig hela tiden och vill ha alla men mew mew för mew mew är lik chii från chobits, och du heter mew räven och squirtle med det där bladet för den liknar totoro är du nöjd med svaret?
Pokemon draken eller nån drake från digimon, vilken digimon är samma som i Pokemon? Har de mötts?
Pokemondraken förstås
vad tycker du om snurre och Rufus (de är en en hund och katt)
Aziiima:
Pokemondraken förståsvad tycker du om snurre och Rufus (de är en en hund och katt)
Vet faktiskt inte vem det är
vad var ditt första gosedjur
En katt som hette Maja
Om du fick välja ett år att spola tillbaka till och uppleva igen, vilket skulle det vara? Det måste vara ett år som du har levt. Alltså inte typ 1876 elr något
Jag hade hoppat tillbaka till när jag var 11, alltså år 2013. Då hade jag min allra bästa kompis som tyvärr inte är det idag.
Vad är din mest hemliga sexfantasi?
När man måste gömma sig och hoppar i simbassängen och inte kan simma så kommer tränaren som måste också gömma sig.
Ditt värsta minne på altanen/balkongen? Stickor, ormar, getingar, oinbjudna katter, nycklar, koskit osv?
Flisor, verkar alltid få flisor när man går barfota på altaner.
Vad tycker du om snabbmat, positivt/negativt?
Negativt då det inte finns mer vid motorvägen och ute på landet.
Det borde vara tajtare som de vid pendeltågen. Saknar gatukök mm.
Starkt positivt.
Visste du att det finns ett korrekt sätt hur man skakar av damm när man städar?
Nej det visste jag inte, kör endast med trasa.
Vad tycker du om BLM demonstrationerna i Sverige?
Tycker att det är ett hopplöst miffo jippo. Stå upp mot rasism i all ära men i min värld så är BLM en vänsterextrem organisation som inte alls har som mål att alla ska bli rättvist behandlade.
Dessutom så verkar folk här i Sverige tro att vi har exakt samma problem som i USA vilket vi verkligen inte har, och det gör mig väldigt irriterad. Så jag förstår inte varför demonstranter här i Sverige ska hetsa mot våran polis.
Vad har du för planer i sommar?
Planen var att sticka till Chile, men det gick ju som det gick. Nu har jag inte riktigt några planer, blir väl mest att stanna hemma eller möjligtvis sticka till fjällstugan. Kanske börja fiska. Samt räkna matte, har en kurs jag hade tänkt läsa in under sommaren.
Samma fråga
Skola
Och jobb
Nuff said
Vill du fjällvandra, sova i tält och sen toppa allting med att åka forsränning?
Lav:
Skola
Och jobb
Nuff saidVill du fjällvandra, sova i tält och sen toppa allting med att åka forsränning?
Nej aldrig haha.
Skulle du kunna få oralt sex av samma kön om du blunda hela tiden?
Ja d tror jag, om jag inte hade haft kille
Kan du ”rulla ihop” tungan?