Aviseringar
Rensa alla

Sår som läker


Ämnesstartare

Ehm jag vet inte hur man ska beskriva min "fråga", men i måndags så skärde jag mig extremt djupt i armen o har nu bandage över det. Så nyss gick jag till mamma o sa " Mamma snälla jag orkar inte ha på det här längre, det kliar jättemycket." Då sa hon " Det betyder att det läker."
Jag har ont i hjärtat HELA TIDEN, jag önskar jättemycket att det kunde gå bort, o då undrar jag, är det att vara "heartbroken", o det som gör ont betyder det att det läker? Eller? Snälla hjälp! Vill inte ha såna tankar!!


   
Citera
Ämnesetiketter

Det är nog att det är irriterat för att den sitter åt, känns så alltid för mig när jag har bandage och så Galen

EDIT: Ingen blodcirkulation?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MarcusKing:
Det är nog att det är irriterat för att den sitter åt, känns så alltid för mig när jag har bandage och så Galen

EDIT: Ingen blodcirkulation?

MarcusKing:
Det är nog att det är irriterat för att den sitter åt, känns så alltid för mig när jag har bandage och så Galen

EDIT: Ingen blodcirkulation?

Läs den sista texten..........


   
SvaraCitera

Ja. När en person dumpar dig så blir det ett fysiskt hål rakt igenom ditt hjärta


   
SvaraCitera

Om du har skurit dig i armen och det gör ont i hjärtat så är det väl inte bra? Tardig


   
SvaraCitera

Mitt förslag är , ställ ut din mest obesvarade frågan, typ någonsin ut på forumet här på UM, så kommer det lösa sig. Ditt hjärta gör ont för att din hjärna orkar inte bli frustrerad. Genom att lägga fram din fråga så kan hjärnan till slut logiskt resonera processen. Då det gör oftast ont i hjärtat när man känner sig stressad.


   
SvaraCitera
Lyra
 Lyra

nej det funkar dessvärre inte så med psykiskt mående 


   
SvaraCitera

Fatta inte frågan, men se till att du gör rent det med klorhexidin dagligen så det inte blir infekterat. 


   
SvaraCitera