Aviseringar
Rensa alla

sårad


Ämnesstartare

Jag lärde känna en kille för ett tag sedan vi träffades allt va bra, mina känslor växte och växte.

Torsdag förr veckan åkte jag till honom hans vänner var där och vi hade kul. Satt iof mest på hans rum och pratade. Jag gick ut från rummet för att hämta min mobil i min väska. Han jag tyckte om kom efter och sa något såg mig i ögonen när jag skulle gå tillbaka till rummet med honom efter mig, känns ja hans händer på mina höfter han höll om mig bakifrån och vips, första kyssen med honom. Blev så kär och varm direkt. Ville aldrig släppa. Men vi gick in till hans vänner igen och han satt och kollade på mig. Lyckliga jag. Senare på kvällen bad ja honom komma och prata med mig, berätta att ja ville hem oså. Han ville inte de höll om mig o kysste mig igen låång kyss. Ja sa att ja var rädd att han skulle lämna mig för ja haft de på känn, berätta med hur svårt ja har för att lita på personer men att ja tänkt lita på honom. Allt var bra oså.

Klockan gick vännerna hans åkte hem, vi skulle sova ensamma i hans rum. Vi båda visste att vi skulle ha 6. Vi försökte en de gick inte. Jag var för trång. Han såg att ja inte blev så glad o han var verkligen sjukt kåt. Vi gick och duschade så vi kunde se varandra i ljuset så vi blev ännu, ja! ni hajar? kollade sedan film och försökte två gånger till men nej. Gick bara inte, hatade mig själv. han sa att han ville ha mig osv.

Något fick mig att änna mig utnyttjad ja frågade om han va ute efter förhållande vilket jag är. Han svara då ''nej jag är för omogen, jag är inte den typen. mina förhållanden håller i max 3 månader o inte mer. Skaffar tjjejer för jag vill ha sex''. Jag blev ledsen började gråta tog mina saker gick därifrån. Helt knäckt.

Snart gått 5 dagar jag gråter hela tiden. han har skrivit att han inte har känslor för mig och aldrig kommer få. Jag är så besviken. Nu kan jag inte glömma honom! skulle kunna skrika till hela världen att jag älskar honom..

Hans kompis prata med mig dagen efter o sa att killen gjort ett stort misstag som gjort så mot mig osv. Och att jag är värd någon mycket bättre. Han har vart underbart snäll mot mig. Men jag kan inte släppa killen som sabbat mitt liv. jag TYCKER OM HONOM SÅ MYCKET. men vet att ja måste glömma honom, men hur?! hjälp mig..[cry]

//ny tjej här med brustet hjärta.


   
Citera

Han säger själv att han är ett as. Då är han antagligen det. Lyssna på kompisen, du är värd nån bättre


   
SvaraCitera

Var glad att du är av med honom.


   
SvaraCitera

Det är tråkigt när det blir så [sad] Försök ge det några dagar, så kanske han försvinner bort från din hjärna i alla fall lite?


   
SvaraCitera

Livet.. är det inte underbart


   
SvaraCitera

Du låter kär i kärleken, inte i honom. Typisk kärlek när man är liten/ett oskrivet blad. Fundera över vad det är som gör att du "älskar honom" redan efter första kyssen.

Det finns fler fiskar i havet men du måste lära dig att fiska med ett stabilt fiskespö och ett jävligt smaskigt bete!

Utnyttjad behöver du inte känna dig, han var ju ärlig. Tänk om han hade playat dig med lögner och hopp om att han var förhållandetypen, knulla dig i flera månader och sedan Bye bye. Värre.

Kram


   
SvaraCitera

Det är inte lätt att bara glömma någon man tycker så mycket om. Det tar tid. När den tiden gått kommer du att inse att han var en idiot och att du inte förtjänar en sådan kille. Men sånt är svårt att se nu.
Säger som dom andra att du är värd någon bättre och att du kan vara glad att det tog slut nu och inte fortsatte i 3 månader och sen tog slut. Då hade du kanske haft mer känslor för honom.
Tycker det låter ganska mycket som om han är en player. Och en sån kille vill du väl inte ha?


   
SvaraCitera