Aviseringar
Rensa alla

Sårade min kille. Vad ska jag göra?


Ämnesstartare

Jag sårade min kille som sagt.
Vi hade ett bra lyckligt förhållande. Han älskade mig, jag älskade han. Och inte bara älska, utan verkligen älskade varandra högst på jorden. Visst vi hade våra bråk så som andra. Men det löste sig ganska snabbt. Vi har varit tillsammans i sju månader snart. Det va verkligen ett seriöst förhållande. Men det kändes som att jag slösade på hans tid, att jag va en idiot mot honom så jag tog steget och gjorde slut. Jag trodde det va det han ville, bli av med mig. Men det va väldigt dumt av mig. Det ville han verkligen inte. Han blev ju såklart väldigt sårad. Det förstår jag såklart.

Någon timme ringde jag honom, bröt ihop. Jag älskar verkligen honom och vi blev tillsammans igen. Han säger han älskar mig med. Men jag börjar tvivla. Han är så kall, fattar sig kort, och när jag försöker göra allt bra igen så stöter han bort mig. Jag har förklarat för honom varför jag gjorde det, jag tror och hoppas att han förstår det. Men han behandlar mig fortfarande som en idiot, okej han har all rätt till det, men jag gör allt allt allt för att det ska bli bättre. Jag vill verkligen inte förlora honom. Jag har redan gjort det en gång och vill inte det ska hända igen och den gången kanske jag kommer förlora honom för all framtid.

Jag verkligen älskar denna kille så vad ska jag göra. Jag har försökt med allt, gett han tid, försökt prata med honom men får inga direkt svar, pratat som innan (kalla honom älskling, fråga vad han gjorde, sa att jag älska honom osv) men inget verkar funka. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag vet att det va sjukt dumt av mig att göra så, jag ångrar det stort. Jag mår jätte dåligt, då menar jag verkligen sjukt dåligt. Han är faktiskt min andra halva, min bästa vän. Jag visste inte vem jag va men han har fått mig att inse vem jag verkligen är. Jag vill verkligen inte att han ska försvinna. Snälla jag behöver verkligen svar. Vad ska jag göra? Jag vet att det finns några som kommentera onödiga och i vissa fall elaka kommentarer så jag ber er, håll det för er själva. Jag behöver seriösa svar. Står inte ut snart.


   
Citera
Ämnesstartare

Trodde du menade att du klöv honom på mitten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eller fick honom att bli mongoloid.


   
SvaraCitera
smisk

maddelen:

Vad ska jag göra?

Kan han inte behandla dig som en jämlik person i förhållandet, säg åt honom att dra åt helvete. Och efter du har gjort det, så kommer han krypa på alla fyra efter dig. Liksom vafan... Skäll ut honom och ställ honom mot väggen. Bara för att du gjort ett misstag, så betyder inte det att han har rätt att behandla dig som skit. Stå på dig lite.


   
SvaraCitera

eller typ att du särade på hans skinkor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

maddelen:

Vad ska jag göra?

Hmm.
Ge honom mer tid?
Alltså, jag vet ju inte vem han är som person eller hur ert förhållande sett ut, men han blev väl chockad och ledsen. Det kan ta tid att bearbeta.

Som vanligt är det bäst att prata med honom. Fråga om det är något annat som är fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Trodde du menade att du klöv honom på mitten.

antrax:

Eller fick honom att bli mongoloid.

[love][love][love]

honolulu:

eller typ att du särade på hans skinkor

Det var det första jag tänkte på!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om han inte slutar bete sig som en surboll så återstår väl bara att dumpa, hur ont det än gör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vet jag råkade skriva fel, haha skit kul.
men tack för svaren än sålänge


   
SvaraCitera

maddelen:

skit kul.

Jag skiter hellre tråkigt och så tror jag också att det bara är att ge tid och/eller fråga. Lämna om du inte vill finnas kvar.


   
SvaraCitera
zIGGE

varför i helvete gjorde du slut? Det är början till ett bristande förhållande, grattis.

Jag menar att istället för att bearbeta det så gjorde du slut. Inte för att du ville dessutom, bara för att snarare. Ni älskade varandra högst på jorden, och du sa att du ville göra slut, vad tänker du med.

Grattis, det var det mest idiotiska jag någonsin hört. Förväntar du dig att det bara ska glömmas? Efter vad du gjorde så kommer tvivlan alltid att finnas där.


   
SvaraCitera
zIGGE

Du verkar egoistisk, i den tanke att du inte tänker på honom. Först när du insett vad had betydde för dig, efter varit ifrån varandra, efter du gjorde slut (vilket inte fanns anledning för) tar du TILLBAKA allting.

Det finns ingen väg tillbaka. Jag står vid mitt första inlägg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zIGGE:

Jag står vid mitt första inlägg.

men ok


   
SvaraCitera
zIGGE

maddelen:

men ok

Du vill fortsätta med honom för att, fortsätta livet på egen hand är skrämande för dig. Och tydligen älskar du honom inte, för att du valde att gjorde slut, vars anledningar är löjliga.

Sluta citera mig [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zIGGE:

Och tydligen älskar du honom inte

ursäkta, men är det du eller jag som vet det?


   
SvaraCitera