Aviseringar
Rensa alla

sarkasm........... och journalistisk.............................


Ämnesstartare

framtidstron lever:

Men då är det ju bara för bb att titta igenom all film efter händelsen och se om några gömde bollar.

Men det är väll inget garanterat bevismaterial ändå..

framtidstron lever:

Och hur lyckades de som inte hade tennisbollen få reda på att det var knark i den, när de inte kan prata om detta öppet?

Det är sant!

framtidstron lever:

Typ hälften av deltagarna knarkar iaf.

Ja.. tobbe var tydligen väldigt öppet liberal om det.. så inte så konstigt då att han kan prata öppet om det även i aftonbladet.. men konstigt att han pekar ut deltagarna som de som "la sig under täckte och käkade".. Alltså hela skumma grejen med denna artikel att jag tycker det borde vara förtal att vinkla en text så, om det nu var så att han sarkastisk.

Dan_the_ironman:

Hatar all jävla media, jävla kukar som hellre pratar om Persbrants sniffande än att tusentals människor dör.

Inte all media heller


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

förstår tyvärr inte journalistiska så jag vet inte men det är nog inget viktigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Inte all media heller

Allt jag kommer i kontakt med, SVT diggar jag halvt dock.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

Och hur lyckades de som inte hade tennisbollen få reda på att det var knark i den, när de inte kan prata om detta öppet?

iofs kunde de väll bara avlägsnat mikrofonerna för en stund.. har ju fått kritik för det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Men det är väll inget garanterat bevismaterial ändå..

Nä, men det visar ju om det stämmer eller inte att några gömde bollar. Om det inte är fångat på filmen så har det ju inte hänt.

Lounge fact:

Alltså hela skumma grejen med denna artikel att jag tycker det borde vara förtal att vinkla en text så, om det nu var så att han sarkastisk.

Tror han bara tycker det är en kul grej. Tidigare så sa han att det istället stod på en tennisboll att sanna och rodney tagit emot inslängt knark. Så han ändrar sin story lite efter nickys utspel om att det var knark i tennisbollarna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

iofs kunde de väll bara avlägsnat mikrofonerna för en stund.. har ju fått kritik för det

Jo, sant. Och ligger och viskar under täcken om nätterna gör de ju också!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

Nä, men det visar ju om det stämmer eller inte att några gömde bollar. Om det inte är fångat på filmen så har det ju inte hänt.

Är ju tydligen inte intressant för polisen längre då det skedde för länge sedan.. men jag vill vetaaaaaaaa

framtidstron lever:

Tror han bara tycker det är en kul grej. Tidigare så sa han att det istället stod på en tennisboll att sanna och rodney tagit emot inslängt knark. Så han ändrar sin story lite efter nickys utspel om att det var knark i tennisbollarna.

Kul grej o sätta knarkspaning på hela bbhuset XDdd men alltså.... han kunde ju varit mer konkret i hur han var vinklad om han drev.. verkar inte ha framgått.. eller så är aftonbladet journalisten en stor apa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

Och ligger och viskar under täcken om nätterna gör de ju också!

those bastards...


   
SvaraCitera

började läsa så tänkte jag "ne, jag bryr mig inte så mkt om ngn random bb-kändis" så orkade jag ej läsa mer[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Är ju tydligen inte intressant för polisen längre då det skedde för länge sedan..

Jodå, det är det, det är några års preskriptionstid. Men framför allt borde ju bb själva vilja veta

Lounge fact:

han kunde ju varit mer konkret i hur han var vinklad om han drev.. verkar inte ha framgått.. eller så är aftonbladet journalisten en stor apa

Tror han driver med aftonbladet medvetet.


   
SvaraCitera

Macktorsken:

död åt aftonbladet.

Aftonbladet ida ä mest skit. I artiklarna upprepas rubriken 10 gånger,
Jordbävning i Japan
Jordbävning i Japan
Jordbävning i Japan
Jordbävning i Japan
Jordbävning i Japan
Jordbävning i Japan
Jordbävning i Japan
Jordbävning i Japan
Jordbävning i Japan
Jordbävning i Japan
Jordbävning i Japan
Jordbävning i Japan
Jordbävning i Japan
Jordbävning i Japan
Jordbävning i Japan
Jordbävning i Japan
Dom tror svenskarna har uruselt minne. O all jävla reklam, fan en 1/3-del av skiten ä reklam!


   
SvaraCitera

Spelarn:

a

Okej.


   
SvaraCitera

aksustik:

Okej.

Fan vill du??


   
SvaraCitera

Spelarn:

d

Provocera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aksustik:

Provocera.

Hörru, mickskallen.
Du skulle ju sova!


   
SvaraCitera