Aviseringar
Rensa alla

Satsa?


Ämnesstartare

JO, Jag har en fråga som jag hoppas ni kan vara fullständigt serriösa på för det handlar om min framtid 🙂 Det är så här att jag har spelat bordtennis i ett halvt år, (Det var ca 1 och ett halvt år sen , är 14 nu) Och jag var riktigt duktig, Ingen visste varför jag hade väll bara talang för det.. Jag spelar inte bordtennis längre, Men för skojs skull så gick jag med i en turnering. Där var många proffs spelare, Bland annat så fanns en av sveriges bästa 13/14 åring där, (Han var kille) Jag skulle möta han och jag vann med 11-5 11-7 11-4, Jag blev jävligt förvånad med tanke på att jag trodde jag skulle skämma ut mig själv. Men så blev det inte, Var väldigt glad som ni kan förstå 😀
Nu undrar jag, Ska jag satsa igen på bordtennisen?
Bland annat känner jag sveriges bästa tjej (13 åring) I bordtennis så skulle kunna träna lite med henne.


   
Citera

Satsa[smile]


   
SvaraCitera

DayserEyes:

serriösa

Där rök min lilla ynka antydan till seriositet. Man kan ju inte be folk att vara seriös om man inte kan stava till det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det ligger åt det hållet, Men såfall kommer jag satsa somfan, Kanske 7-8 timmar med en pingis robot och inte träffa kompisar och sånt :O Därför jag sluta :/ Sånn är jag [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

Där rök min lilla ynka antydan till seriositet. Man kan ju inte be folk att vara seriös om man inte kan stava till det!

Jag vet hur det stavas ^^ När jag skriver så blir det så ibland xD
Förresten så har jag 68 av 70 rätt i stavning [bigsmile][love]


   
SvaraCitera

Ohhh, va synd :c

den verkade ju så rolig den här tråden, sen kommer det där med tennis och allt blir tråkigt :c

men satsa på du ^^


   
SvaraCitera

DayserEyes:

sveriges bästa tjej (13 åring)

Varför är hennes ålder relevant och har du dyslexi?


   
SvaraCitera

DayserEyes:

Förresten så har jag 68 av 70 rätt i stavning [bigsmile][love]

Å jag heter Barack Obama


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dberorpå:

Varför är hennes ålder relevant och har du dyslexi?

Det hade ju varit en annan sak om hon varit yngre, det hade inte varit samma sak. Det är ju som att en elitspelare på 20 år skulle vinna över en en 5 åring?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fay_:

den verkade ju så rolig den här tråden, sen kommer det där med tennis och allt blir tråkigt :c

Nej inte tennis, BORDTENNIS 😀

Vad trodde/ville du den skulle handla om du? xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera

DayserEyes:

Det hade ju varit en annan sak om hon varit yngre, det hade inte varit samma sak.

Nämn gärna varför.

DayserEyes:

Det är ju som att en elitspelare på 20 år skulle vinna över en en 5 åring?

förstod ej.
Svara även på min fråga ang. dyslexi.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dberorpå:

Nämn gärna varför.

Därför att om jag skrivit att jag har talang för det och var hade varit 20 år till exempel, Och vunnit över en 5 åring, Det behöver inte vara så att man har talang då. Det är inte lika stort som att vinna över samma ålder tycker jag 🙂

Dberorpå:

Svara även på min fråga ang. dyslexi.

Nej jag har inte dyslexi eller någon sjukdom/skada och var snäll och håll dig till trådens ämne 🙂


   
SvaraCitera

DayserEyes:

Nej inte tennis, BORDTENNIS 😀

Vad trodde/ville du den skulle handla om du? xD

Här var vi noga D: flåt :c

Jag vet inte, typ något roligt. Typ "ska jag hoppa eller inte?" eller typ "ska jag gå fram till tjejen eller inte?". Du fattar, nää, då ska det handla om tennis :c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fay_:

Jag vet inte, typ något roligt. Typ "ska jag hoppa eller inte?" eller typ "ska jag gå fram till tjejen eller inte?". Du fattar, nää, då ska det handla om tennis :c

Haha 😀 Fortfarande Bordtennis xD


   
SvaraCitera